Vinn smart 3D-TV från Philips!

Medlem

Kul tävling, hade vart coolt med en 47a i köket.

/Andreas

Medlem

Verkligen fin tv, hoppas man vinner. Vet inte dock om jag förklarade min app riktigt vettigt, nå hoppas juryn förstår meningen.

Medlem

Verkligen snygg design på tv. hoppas man vinner! lycka till Er andra!

Medlem

Jag har bara en gammel tjock-TV (som snart kommer dö). Inte vill ni att jag ska gå omkring och bli kallad för gamling och idiot heller?

Medlem

Lycka till alla! En vunnen platt-TV kan inte fruga säga nej till, och då kan vi äntligen slänga den gamla tjock-TV:n.

Medlem

Nu har jag varit med i mer eller mindre varenda tävling sedan starten av Fragzone 1996 utan att vinna någonting. Inte för det var speciellt många tävlingar i början men nu får det vara min tur.

Avstängd
Skrivet av Zaptagious:

Jag har bara en gammel tjock-TV (som snart kommer dö). Inte vill ni att jag ska gå omkring och bli kallad för gamling och idiot heller?

Du är inte ensam. Kör fortfarande på min gamla 28" av Sony från 1997. Blä säger jag bara.

Medlem

OOOAAH! Den här tävlingen kom som en gåva från ovan!
Har ett satans pixelfel mitt på skärmen på min gamla LCD-TV. Jag och barnen stör sig som fan på det! Men inte fan har man råd att köpa en ny till dem.

Ber till FZ-gudarna att detta skulle kunna gå hem!
(Även om det är Egmont man kanske skulle kela med egentligen)


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Inaktiv

Lycka till alles!

Medlem

Kul med tävling & fina priser, lycka till alla medmänniskor/gamers!

Medlem

Man kan ju lungt säga att jag behöver en ny TV och vann jag denna skulle jag implodera av lycka.

Lycka till


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Riktigt nice tävling FZ! Nu gäller det bara att ha lite flyt också

Medlem

Porr i 3D: numera verklighet och inte bara dröm.

Medlem

Lycka till.
Alla.

Medlem

Lycka till alla !!

Medlem

vinner jag så byter jag fan namn till Smart TV

Medlem

Trevligt! ännu en tävling att delta i ! håller tummarna, hade inte varit helt fel att byta ut min gamla 27`` TV mot denna!

Medlem
Skrivet av Fz.:

Om det är någon tävling jag vill vinna som kompensation för alla man har förlorat så är det denna

Lycka till allihopa!

De kanske har blivit förvirrade av ditt namn varje gång du vunnit.

Medlem

woohoo jag vann!

Medlem

Ha så kul alla! Inte så sur om man inte vinner roligt med alla frågor

Medlem

Rolig tävling! Håller mina tre tummar :S


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Med tanke på så många tävlingar jag varit med i och aldrig vunnit så kanske det är dags att jag får vinna? Lät värt all besvikelse från de förra tävlingarna om man vinner denna : )

Medlem

Snygg - själv köpte jag en Samsung 55" 3D LED Smart TV UE55ES8005 för några månader sedan


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Skulle sitta fint, har inte haft nått platt tv sedan min gamla samsung fick "blackcrush" så jag sålde den.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Kom till fråga 4 och tänkte... nej.. inte värt det.
Ogillar helt enkelt bara dessa typer av "utslagnings frågor"
Och vad bestämmer egentligen vad som är den perfekta appen... det beror ju helt och hållet på användaren och dess behov.
Det jag ser som perfekt kanske är helt värdelöst för den som bestämmer vinnaren.

Medlem

*hoppas hoppas hoppas*


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Lycka till allihopa!

Medlem

Jag har ingen teve, jag ritar bilder på väggen och låtsas att dom rör sig... Så jag borde vinna??

Medlem

Nog för att ni alltid har gryma tävlingar, men nu på sistone har ni överträffat er själv!:)

Medlem
Skriv svar