Medal of Honor: Warfighter

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Precis som vad jag trodde att spelet skulle få ^^ Tacka vetja Medal of Honor: Allied Assault <3

Ja de både MoH och CoD var grymma spel och sedan gick det sakta men säkert utför med dessa serier. För himla tråkigt tycker jag. Dagens spel i denna genrer låter en inte göra som man vill, hela tiden måste man göra som spelet vill att man ska göra (eller rättare sagt de som utvecklat "skiten") för annars så kommer man antingen att dö eller så kommer man inte klara spelet.

Om vi slutar köpa mediokra produkter tycker man att de borde upphöra att produceras, men det funkar inte så tyvärr. Jag har ingen lösning på det här. Det ska bli intressant att se hur BOII säljer.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Om vi slutar köpa mediokra produkter tycker man att de borde upphöra att produceras, men det funkar inte så tyvärr. Jag har ingen lösning på det här. Det ska bli intressant att se hur BOII säljer.

Om det bara är ett fåtal som slutar kommer det inte hjälpa om däremot merparten slutar att köpa dessa så kommer det garanterat skicka en tydlig signal att folk tröttnat. Men jag tror merparten som köper MoH : Warfighter gör det för att de lockar med BF 4 beta och det tyder även på att EA själva inte tror på sin produkt.

Medlem

Men - Svenskarna i spelet snackar ju Skånska!? (blandat med engelska)...

Måste ju älska när man hör sig själv säga: Neu keöur vei grabbar!

Rofl!

Inaktiv

Trams! Vart är minus för 10 i fov?? För fan... Får ju varna om såna saker, fan så mycket viktigare än

Kladdig patriotism
Trasig regi
Enkelsidig autenticitet

Medlem

signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Inte en recension, TB använder sig av Warfighter för att förklara varför han anser dagens Modern Military Shooters mer kan jämföras med ett spel som gamla Dragons Lair. Han kommer dock göra en s.k WTF (han recenserar inte spel, WTF är mer ett första intryck av ett spel) när han har tid att göra detta.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Eisenhart73:

Inte en recension, TB använder sig av Warfighter för att förklara varför han anser dagens Modern Military Shooters mer kan jämföras med ett spel som gamla Dragons Lair. Han kommer dock göra en s.k WTF (han recenserar inte spel, WTF är mer ett första intryck av ett spel) när han har tid att göra detta.

Sant. För mig är dock just denna lilla filmsnutt tillräcklig för att jag ska ge min dom över spelet.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Lider av samma sak som BF3, förmycket animationer. Tar 40 sek för att gå från pron till att stå upp och tvärtom.

Inaktiv

Floffe approves. Bra smak, man hör redan på spelnamnet vad det är frågan om och varifrån det kommer.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Spelet är illa, riktigt illa, men kan bara tala om SP-läget.

Medlem

Snälla ww2 expansion tll bf3! Saknar verkligen ett bra ww2 fps lir.Jag vill flyga min zero på wake island med frotsbite 2 motorn, tror inte jag är ensam om detta.. och säg inte "bf1943" jäkla arcade spel

Medlem

Hög klagosång, främst från personer som tydligen inte äns spelat det, utan bedömmer det från youtube eller SP.

Köper man ett FPS-spel idag, så räknar jag med att en god del över 50% köper det pga MP.

Personligen tyckte jag Warfighter var sjukt bra i MP, men som många spel, är det inte fulländat. Jag betalde 280kr för det och det är värt varenda krona. Spelar hellre detta än både BF3 och COD. Så, innan ni totalsågar spelet, som recensionen (som verkar något opartisk) så tycker jag ni ska testa MPdelen, för den är unik, med ett nytänk som behövs i denna genre. Tillsammans med en bra kompis är det enkelt att dominera online och det är extrem känsla att ge varandra både hälsa och ammunition, istället för att fixa allt själv, som i BF.

Mitt tips, gillar du fokus på att samarbete ska löna sig, och är less på att spela DM med ett gäng idioter, så borde ni köpa det. Finns billigt på electronicfist

Medlem

Dags för WW2 att göra comeback! Eller varför inte WW1.

01a
Medlem

Mycket dålig recension.

Medlem

Är det bara jag som tycker att spelet var bra...?

Medlem

Spelar spelet till PC och rätt kul tidfördriv korta stunder. Kampanjavsnitten är korta. Tyvärr är spelet en stor bugg fast vackert och flyter fantastiskt bra. Men det går inte sätta upplösningar i option och Battlenet ser ut så här: och man kan trycka uppdatera hela dagen

Det går att välja annat men då kör ett externt program igång och efter varje uppdrag avklarat hoppar man ur spelet. Man fåår klicka in sig igen. Men förträffligt spel om man bara har korta stunder över.


signatur

Det var detta...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av 01:

Mycket dålig recension.

Tack?


signatur
Medlem

Dålig recension tyckte jag det inte var. Ärlig, kanske för personlig men helt okej. Jag har nu själv spelat en del av kampanjen och tycker som innan. Ett kort uppdrag åt gången på lättaste när man känner för att bara springa och skjuta lite. Inget annat än lite hjärndöd tidsfördriv eftersom man endast kan följa exakt det utvecklarna vill att man ska göra. Ungefär som BF3 kampanjen.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Arathor:

Är det bara jag som tycker att spelet var bra...?

Faktiskt inte. Har spelat vad jag tror är nästan hela kampanjen nu och tycker precis som senast att det spöar skiten ur årets COD. Patriotism och patriotism, har inte sett någon sekvens med patriotism utan snarare vad de försöker förklara som alla militärers liv..

Anyway, tycker själv spelet (SP) är bra.

Skriv svar