En vän i nöd!

Medlem
En vän i nöd!

En kär vän tll mig är i nöd. Han och hans familj flyttade från Kina 2006 (På grund av Enbarnspolitiken)

Nu har Migrationsverket beslutat att utvisa familjen till Kina.

Mer detaljer om situationen finns i länken.

Hjälp honom att få stanna i Sverige genom att skriva på med era namn här: http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=7087

Tack i förhand


signatur

Everybody needs help.

Done...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tänk om alla vars familjer/vänner blir utvisade skulle posta på just FZ, då hade nog fanimej databasen varit 100TB,

Denna tråd borde räknas som spam eller dylikt...

Skrivet av totte1015:

Tänk om alla vars familjer/vänner blir utvisade skulle posta på just FZ, då hade nog fanimej databasen varit 100TB,

Denna tråd borde räknas som spam eller dylikt...

Jag har aldrig sett en sådan tråd här tidigare och jag har besökt sidan varje dag i hur många år som helst.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av totte1015:

Tänk om alla vars familjer/vänner blir utvisade skulle posta på just FZ, då hade nog fanimej databasen varit 100TB,

Denna tråd borde räknas som spam eller dylikt...

"Tänk om"

Frågan är nu då, hur många sådana här trådar har du sett? Har då inte sett en enda.
Jag ansåg helt enkelt att FZ är en bra site att kunna få några extra underskrifter.

Sen hur "passande" folk tycker denna tråd är här struntar jag fullständigt i.

Skrivet av walter_iego:

Done...

Jag tackar för medverkan

Edit: Ursäkta för dubbelposten.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
KoP
Medlem

Nu stöder iofs jag enbarns politiken med skälet att vi redan är överbefolkade så som det är. Ett uppehåll i barnafödandet under en tioårsperiod vore intressant att se vilka konsekvenser det skulle ge.

Medlem

Kanske det bästa vore att kontakta media för att få det uppmärksammat, sätta press på migrationsverket?

Medlem
Medlem
Skrivet av KoP:

Nu stöder iofs jag enbarns politiken med skälet att vi redan är överbefolkade så som det är. Ett uppehåll i barnafödandet under en tioårsperiod vore intressant att se vilka konsekvenser det skulle ge.

Förmodligen en knivig ekonomisk situation för den generationen när tidigare generationer går i pension och denna mindre generation ska ta hand om dom.

1
Skriv svar