när kommer nästa spel värdigt en PC innan rome 2?

Inaktiv
när kommer nästa spel värdigt en PC innan rome 2?

skaffade ett gtx 680, och förutom bf3 och metro 2033 är det inget av spelen jag har som ens får fläkten att gå upp i varv. Vilka finns det som ser bra ut och inte är portade från konsoll?

Medlem

DayZ (ArmaII)


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Shogun 2 : P? Annars definitivt Arma 2

Medlem

Arma 2 är krävande men kan kan ju inte seriöst säga att det är snyggt...

Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Arma 2 är krävande men kan kan ju inte seriöst säga att det är snyggt...

Klart man kan. Har du inte sett det i sin fulla glans har du antagligen inte nog bra dator.

Vad tycker du är snyggt? CoD med sin DX9 grafik?

Andra trevliga spel är Mass Effect (PC versionen) och Metro 2033.
Den sistnämnda där är riktigt bra optimerad och inkluderar DX11.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av flyawaynille:

Arma 2 är krävande men kan kan ju inte seriöst säga att det är snyggt...

Klart man kan. Har du inte sett det i sin fulla glans har du antagligen inte nog bra dator.

Vad tycker du är snyggt? CoD med sin DX9 grafik?

Andra trevliga spel är Mass Effect (PC versionen) och Metro 2033.
Den sistnämnda där är riktigt bra optimerad och inkluderar DX11.

Jag har gtx 680 så datorn är det inget fel med, och jag tycker fortfarande inte att arma 2 är ett överdrivet snyggt spel. Inte fult men inget man hyllar för sin snygghet.  Dock år och dar framför cod. Men det är ju inte så svårt att vara heller. 

Jag håller med om att metro 2033 är snyggt. Men du får ge dig när du säger riktigt bra optimerat. Utvecklarna har ju själva gått ut med att det är dåligt optimerat.  Jag gillar designen i mass effect men tyvärr är texturer ganska lågupplösta vilket drar ner grafikens helhet.

Jag tycker att Cod är otroligt fult. Jag tycker att Metro 2033 är riktigt snyggt. Jag tycker att Crysis är snyggt.

Medlem
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av flyawaynille:

Arma 2 är krävande men kan kan ju inte seriöst säga att det är snyggt...

Klart man kan. Har du inte sett det i sin fulla glans har du antagligen inte nog bra dator.

Vad tycker du är snyggt? CoD med sin DX9 grafik?

Andra trevliga spel är Mass Effect (PC versionen) och Metro 2033.
Den sistnämnda där är riktigt bra optimerad och inkluderar DX11.

Jag har gtx 680 så datorn är det inget fel med, och jag tycker fortfarande inte att arma 2 är ett överdrivet snyggt spel. Inte fult men inget man hyllar för sin snygghet.  Dock år och dar framför cod. Men det är ju inte så svårt att vara heller. 

Jag håller med om att metro 2033 är snyggt. Men du får ge dig när du säger riktigt bra optimerat. Utvecklarna har ju själva gått ut med att det är dåligt optimerat.  Jag gillar designen i mass effect men tyvärr är texturer ganska lågupplösta vilket drar ner grafikens helhet.

Jag tycker att Cod är otroligt fult. Jag tycker att Metro 2033 är riktigt snyggt. Jag tycker att Crysis är snyggt.

Crysis 2 med DX11-grafik och HD-patch är fortfarande det snyggaste på PC just nu, tycker jag.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av flyawaynille:

Arma 2 är krävande men kan kan ju inte seriöst säga att det är snyggt...

Klart man kan. Har du inte sett det i sin fulla glans har du antagligen inte nog bra dator.

Vad tycker du är snyggt? CoD med sin DX9 grafik?

Andra trevliga spel är Mass Effect (PC versionen) och Metro 2033.
Den sistnämnda där är riktigt bra optimerad och inkluderar DX11.

Jag har gtx 680 så datorn är det inget fel med, och jag tycker fortfarande inte att arma 2 är ett överdrivet snyggt spel. Inte fult men inget man hyllar för sin snygghet.  Dock år och dar framför cod. Men det är ju inte så svårt att vara heller. 

Jag håller med om att metro 2033 är snyggt. Men du får ge dig när du säger riktigt bra optimerat. Utvecklarna har ju själva gått ut med att det är dåligt optimerat.  Jag gillar designen i mass effect men tyvärr är texturer ganska lågupplösta vilket drar ner grafikens helhet.

Jag tycker att Cod är otroligt fult. Jag tycker att Metro 2033 är riktigt snyggt. Jag tycker att Crysis är snyggt.

Crysis 2 med DX11-grafik och HD-patch är fortfarande det snyggaste på PC just nu, tycker jag.

Det kan jag nog hålla med dig om. Jag sätter det en bit över bf3 i grafik i alla fall.

Medlem

Det tråkiga svaret är att de inte finns några.. Crysis är fortfarande det snyggaste du kan spela imo, resten är konsolanpassat skräp. Den enda anledningen att ens ha en spel-pc idag är de överlägsna kontrollerna, tekniken hålls ändå tillbaks av konsolerna. Nu blir jag säkert nedtummad som bara den men så är det..

Medlem

Frågan ingen i den här tråden ställt är ju varför du letar efter spel med högupplöst grafik, du har aldrig funderat på att leta efter spel som faktiskt är bra? Eller om du nu vill ha ett snyggt spel, leta efter spel med tilltalande estetik. Högupplöst grafik är inte på något sätt lika med ett högkvalitativt spel.


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

Frågan ingen i den här tråden ställt är ju varför du letar efter spel med högupplöst grafik, du har aldrig funderat på att leta efter spel som faktiskt är bra? Eller om du nu vill ha ett snyggt spel, leta efter spel med tilltalande estetik. Högupplöst grafik är inte på något sätt lika med ett högkvalitativt spel.

det var väl ändå rätt uppenbart att han ville testa sitt grafikkort?

Medlem

kommer en ny uppgradering till steel beast Professional PE i juni

Medlem
Skrivet av Reize:

Frågan ingen i den här tråden ställt är ju varför du letar efter spel med högupplöst grafik, du har aldrig funderat på att leta efter spel som faktiskt är bra? Eller om du nu vill ha ett snyggt spel, leta efter spel med tilltalande estetik. Högupplöst grafik är inte på något sätt lika med ett högkvalitativt spel.

Ingen som har påstått att högupplöst grafik automatiskt genererar ett bra spel. Däremot så är bra grafik alltid bra grafik och det var det som TS sökte.

Medlem

om du vill ha ett pc värdigt spel så rekomenderar jag starkt mw3 och fifa 07


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Vet inte om det kommer ut före Rome II, men Bioshock Infinite ser brutalt vackert ut.

Medlem

failad troll från mig ser jag


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

1
Skriv svar