GTA 5-trailer försenas på grund av Sandy

Robot
GTA 5-trailer försenas på grund av Sandy

En andra filmupplevelse skulle ha närmat sig verkligheten nu, men på grund av orkanen Sandy och dess efterdyningar så får det vänta.

#grand-theft-auto-5-2, #rockstar-games


Medlem
GTA 5-trailer försenas på grund av Sandy

Dumma Sandy, gå och lägg dig.


signatur

Korvspad.

Medlem

Trist med Sandy, men gött med trailer! Hoppas på en bra trailer och inte bara lite överblickar som den första

Medlem

En bra trailer nu då! Kom igen!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Hoppas verkligen det blir bra till PC.
Kommer aldrig mer köpa Rockstar spel om det blir kasst

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Hoppas verkligen det blir bra till PC.
Kommer aldrig mer köpa Rockstar spel i så fall

Om man känner rockstar rätt nu så kommer vi få vänta halv år/år för en PC release.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Ztreek:

Hoppas verkligen det blir bra till PC.
Kommer aldrig mer köpa Rockstar spel i så fall

Kommer du aldrig mer köpa Rockstar-spel om GTA V blir bra till PC?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Ztreek:

Hoppas verkligen det blir bra till PC.
Kommer aldrig mer köpa Rockstar spel i så fall

Kommer du aldrig mer köpa Rockstar-spel om GTA V blir bra till PC?

skrev fel.. lite trött menade om spelet blir dåligt köper jag aldrig mer rockstar spel

Inaktiv

Roligt att höra att en trailer kommer inom en snar framtid iallafall. Som andra sa innan hoppas jag också att man kommer få lite mer ingående trailer.

Medlem

lol tycker jag låter som en bort förklaring, följer en kille som heter pisserchannel/hackandpack, på youtube som bor i New York och de vart knappt något.
Möjligtvis att dom bor längre söder ut från New York isåfall.

Medlem

DAMN YOU SANDY!


signatur

Specs: PS5

Inaktiv
Skrivet av wingman92:

lol tycker jag låter som en bort förklaring, följer en kille som heter pisserchannel/hackandpack, på youtube som bor i New York och de vart knappt något.
Möjligtvis att dom bor längre söder ut från New York isåfall.

Men herregud, varför skulle de behöva bortförklara sig? Elen har väl varit borta, folk drog iväg och dylikt.

Medlem
Skrivet av wingman92:

lol tycker jag låter som en bort förklaring, följer en kille som heter pisserchannel/hackandpack, på youtube som bor i New York och de vart knappt något.
Möjligtvis att dom bor längre söder ut från New York isåfall.

8.2 miljoner är utan ström på hela östkusten, 50+ har dött, väldigt många som blivit hemlösa. Samt har Sandy blivit den mest kostsamma naturkatastrofen i Amerikansk historia så bortförklaring är det ju inte.


signatur

God is dead

Medlem

GTA är en av dom bästa spelserierna som finns.
Bra spel och bra att reta upp moralpanik folk, tycker jag är underhållande


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Why did they delay trailer 2? I guess it was the weather

Medlem

Sandy ingen verkar tyvärr nämna stackars Cuba som Sandy har påverkat


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av electric8:

Sandy ingen verkar tyvärr nämna stackars Cuba som Sandy har påverkat

Finns inte så många framgångsrika spelutvecklare på Kuba!

Medlem
Skrivet av wingman92:

lol tycker jag låter som en bort förklaring, följer en kille som heter pisserchannel/hackandpack, på youtube som bor i New York och de vart knappt något.
Möjligtvis att dom bor längre söder ut från New York isåfall.

Deras huvudkontor ligger i New York. Hur tror du folk har kunnat ta sig till jobben m.m.? Använd huvudet lite

Medlem

Jag är så trött på företag som inte släpper spel till pc för de tycker att för få vill köpa. De flesta spelföretag idag hade inte varit något utan pc:n
Det var där de släppte sina första spel, och givetvis till Dreamcast... o det blev ju succe.. o så släppte dom till sonyboxen o den finns ju tydligen fortfarande trots allt.

Vi släpper det till pc sen, om vi vill och gitter och då portar vi det så illa så du suger när du spelar det, för det är du värd din pc tönt.

Nu e jag bitter jag vet men låt mig va det. Har sett sjukt många dåliga konsoll portar till pc men sällan sett en dålig pc port till konsoll... ja just det, finns ínga...eller?

Jag är trött o lite på lyset o besviken för att det inte finns bra pc spel längre. GTA4 liknade grumligt bajs smetat på linimentinoljat brännbollsträ. GTA5 släpps på samma skitburkar som 4:an. Här sitter man med en I7 o 5970 eller va fan det kan va o väntar på "the shit" för de kan ju inte noncha killarna som bidrog till er succe.

Har kryssbox o wiiii o ps, samtliga ruggigt daterade, mina barn som tycker jag är en fossil lirar på konsoller äldre än dom och det finns inget nyare.

Ja jag är sur och detta är fel forum o allt annat du vill gnälla på, men jag vill inte ha en diskussion jag vill bara kräka av mig lite.

Vi lirar lite online sen på krysslådan som brummar värre än min V6 Cittra och som har bättre grafik än min palm pilot från 2003.

Blä på dig.

/Kram

1
Skriv svar