Gamex – bildkavalkad från dag 2

Robot
Gamex – bildkavalkad från dag 2

Mässans mesta cosplayare, FZ:s sämsta Trials-redaktör och stormtroopers. Ständigt dessa stormtroopers.

#company-of-heroes-2, #simcity, #far-cry-3


Gamex – bildkavalkad från dag 2

Haha kidsen spöar spelredaktörerna!


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Bildkavalkad från dag 3 kan väl vara ägnad åt Company of Heroes 2? Please... Släng upp allt ni kan hitta, de har fasen inte visat mycket av spelet. Vill ju se rörliga bilder.

Inaktiv
Skrivet av Corporalen:

Bildkavalkad från dag 3 kan väl vara ägnad åt Company of Heroes 2? Please... Släng upp allt ni kan hitta, de har fasen inte visat mycket av spelet. Vill ju se rörliga bilder.

Enligt sweclockers filmklipp från igår så får man inte filma dom spelen som inte ha släppts än, sådär lagom sär. Så några bilder/gameplay lär vi inte få se. Vad tänker dom med egentligen? Meningen med Gamex är väl just att göra reklam för sina spel?

Redaktör
Skrivet av ThePunisher_313:

Haha kidsen spöar spelredaktörerna!

SpelredaktörEN, om jag får be!


signatur
Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Corporalen:

Bildkavalkad från dag 3 kan väl vara ägnad åt Company of Heroes 2? Please... Släng upp allt ni kan hitta, de har fasen inte visat mycket av spelet. Vill ju se rörliga bilder.

Enligt sweclockers filmklipp från igår så får man inte filma dom spelen som inte ha släppts än, sådär lagom sär. Så några bilder/gameplay lär vi inte få se. Vad tänker dom med egentligen? Meningen med Gamex är väl just att göra reklam för sina spel?

Förvisso, men de vill ju också tjäna pengar på biljetter så om man vill se/prova något nytt spel så får man helt enkelt tömma spargrisen och bege sig dit.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Corporalen:

Bildkavalkad från dag 3 kan väl vara ägnad åt Company of Heroes 2? Please... Släng upp allt ni kan hitta, de har fasen inte visat mycket av spelet. Vill ju se rörliga bilder.

Enligt sweclockers filmklipp från igår så får man inte filma dom spelen som inte ha släppts än, sådär lagom sär. Så några bilder/gameplay lär vi inte få se. Vad tänker dom med egentligen? Meningen med Gamex är väl just att göra reklam för sina spel?

Förvisso, men de vill ju också tjäna pengar på biljetter så om man vill se/prova något nytt spel så får man helt enkelt tömma spargrisen och bege sig dit.

True true, men långt ifrån alla har möjlighet eller tid att ta sig till Gamex utan förlitar sig på internets

Medlem

haha!

Tack för fredagsunderhållningen, fz!

Jag fick spö i dead or alive av en 13 åring japansk tjej under uppcon-mässan här i Uppsala. Då vet man att man lever, det kan jag lova.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Corporalen:

Bildkavalkad från dag 3 kan väl vara ägnad åt Company of Heroes 2? Please... Släng upp allt ni kan hitta, de har fasen inte visat mycket av spelet. Vill ju se rörliga bilder.

Enligt sweclockers filmklipp från igår så får man inte filma dom spelen som inte ha släppts än, sådär lagom sär. Så några bilder/gameplay lär vi inte få se. Vad tänker dom med egentligen? Meningen med Gamex är väl just att göra reklam för sina spel?

Förvisso, men de vill ju också tjäna pengar på biljetter så om man vill se/prova något nytt spel så får man helt enkelt tömma spargrisen och bege sig dit.

True true, men långt ifrån alla har möjlighet eller tid att ta sig till Gamex utan förlitar sig på internets

Kommer säkert dyka upp något efter gamex.

Medlem

Haha skön bildtext på de tre stormtrupperna utan hjälmar!

Medlem

Oj, den där marin-cosplayen var inte dålig den, om den var äkta det vill säga!

Medlem

"5 pc gamer för 100kr!". Vilka nummer är det?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Haha! Kommer till gamex imorgon, kanske kikar in lite


signatur

May the force be with you.

Medlem

vad är en cos spelare?


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Scout trooper!

Medlem
Skrivet av Skägget:

Scout trooper!

Hehe reggad 2006 och detta är ditt andra inlägg? Det borde du ha pris för.

Men tack för svaret,, jag blev inte mycket klokare ,, den enda slutsatsen jag kan dra är att det är motsatsen till storm troopers


signatur

Wasted.White.Boys

Skrivet av Atlas Redscale:

Oj, den där marin-cosplayen var inte dålig den, om den var äkta det vill säga!

Den var så äkta det kan komma, vill jag lova. Han liksom tornade över alla andra, gick väldigt långsamt, men om man bär på en isär-sågad Folkabubbla så vill man inte råka kliva på någon.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av magma:

"5 pc gamer för 100kr!". Vilka nummer är det?

I handen får senaste numret, och två valfria gamla. Sen två kommande med post.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Banditen:
Skrivet av Skägget:

Scout trooper!

Hehe reggad 2006 och detta är ditt andra inlägg? Det borde du ha pris för.

Men tack för svaret,, jag blev inte mycket klokare ,, den enda slutsatsen jag kan dra är att det är motsatsen till storm troopers

Cosplayers är de som klär ut sig till spelkaraktärer


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Banditen:
Skrivet av Skägget:

Scout trooper!

Hehe reggad 2006 och detta är ditt andra inlägg? Det borde du ha pris för.

Men tack för svaret,, jag blev inte mycket klokare ,, den enda slutsatsen jag kan dra är att det är motsatsen till storm troopers

Cosplayers är de som klär ut sig till spelkaraktärer

Jag trodde först att det var ett speciellt spel när jag såg bilden på de tre killarna i mjukisdräkter,, sedan tänkte jag att de kanske är ett rollspel. Efter det när jag började kolla på fler bilder här så var jag säker på att de hade med star wars att göra. Men nu har jag förstått att,, klär man ut sig när man spelar så är man en cos - spelare. Har jag fattat det rätt?


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Gillar Fredriks min.
Har en liknande när jag är fokuserad på vad jag gör i spel fast snäppet mer mordiskt och psykotiskt.
Nästa år ska jag minsann ta ledigt ifall Gamex infaller när man jobbar som mest igen


signatur
Medlem
Skrivet av Banditen:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Banditen:
Skrivet av Skägget:

Scout trooper!

Hehe reggad 2006 och detta är ditt andra inlägg? Det borde du ha pris för.

Men tack för svaret,, jag blev inte mycket klokare ,, den enda slutsatsen jag kan dra är att det är motsatsen till storm troopers

Cosplayers är de som klär ut sig till spelkaraktärer

Jag trodde först att det var ett speciellt spel när jag såg bilden på de tre killarna i mjukisdräkter,, sedan tänkte jag att de kanske är ett rollspel. Efter det när jag började kolla på fler bilder här så var jag säker på att de hade med star wars att göra. Men nu har jag förstått att,, klär man ut sig när man spelar så är man en cos - spelare. Har jag fattat det rätt?

Du klär ut dig till en karaktär till något som du är en fan av. Vilket det vanligaste är att man gör under mässor, varav vid spelmässor (såsom Gamex) klär man då ut sig till karaktärer från div spel.

Medlem

Both Babes plx!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Banditen:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Banditen:
Skrivet av Skägget:

Scout trooper!

Hehe reggad 2006 och detta är ditt andra inlägg? Det borde du ha pris för.

Men tack för svaret,, jag blev inte mycket klokare ,, den enda slutsatsen jag kan dra är att det är motsatsen till storm troopers

Cosplayers är de som klär ut sig till spelkaraktärer

Jag trodde först att det var ett speciellt spel när jag såg bilden på de tre killarna i mjukisdräkter,, sedan tänkte jag att de kanske är ett rollspel. Efter det när jag började kolla på fler bilder här så var jag säker på att de hade med star wars att göra. Men nu har jag förstått att,, klär man ut sig när man spelar så är man en cos - spelare. Har jag fattat det rätt?

Det finns lite info på Wikipedia: costume play, det är väl ett japanskt fenomen från början som fått fäste bland en del gamers.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Som är en del av the Imperial Stromtrooper Corps. Så ja de är stormtroopers. Men givetvis så går också scout troopers lika bra.


signatur

Can it wait for a bit? I'm in the middle of some calibrations.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av magma:

"5 pc gamer för 100kr!". Vilka nummer är det?

I handen får senaste numret, och två valfria gamla. Sen två kommande med post.

Två valfria gamla låter mycket lockande!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Medlem

Redaktören? Jag trodde Calle var commander.


signatur

Have a good time!

Medlem

Fina bilder mycket kungligt ! ^^

1
Skriv svar