PS3-datum för Mass Effect Trilogy

Robot
PS3-datum för Mass Effect Trilogy

Släpps den 7 december för Playstation 3 – Windows- och Xbox-spelarna får titeln redan den 8 november.

#mass-effect-trilogy


Medlem
PS3-datum för Mass Effect Trilogy

Är slutet på 3an bättre i denna då?

Medlem

Grattis PS3, en grymt bra spelserie. Och ja, jag skulle tro att det upp-piffade slutet är inkluderat i denna. Jag gillar det nya slutet, det funkade fint för mig. Men alla har ju en egen åsikt. Och som vanligt, rösta gärna ner mig om min åsikt inte stämmer med din (Denna rösningsfunktion är lam haha)

Inaktiv

Väldigt snål Trilogy tycker jag, innehåller ju inte ens all DLC.

Kanske bara för jag tycker Bioware blivit sämre på sistonde, DA2 var fruktansvärt och ME2 var sämre än 1an, 3an har jag inte ens kört tyvärr.

Får se annars hur Ps3 versionen utspelar sig, har för mig Me2 var sämre på PS3an?

Medlem

Fan vad trevligt, jag har dragit mig lite eftersom jag har velat ha ettan till PS3, den har ju inte funnits innan!

Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Är slutet på 3an bättre i denna då?

Extended Cut finns.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Varför inte bara maxa med allt och släppa identiskt innehåll på samtliga plattformar...

Om de nu vill stimulera till återköp för samlingen så är det ju nästan bara om allt hänger med som det blir intressant! I annat fall kommer det bara säljas till nya spelare.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Det blir en tidig julklapp

Inaktiv

En mycket bra serie, som jag nu kunde äntligen säga med Extended cut DLC.

Medlem
Skrivet av Wintermist:

Grattis PS3, en grymt bra spelserie. Och ja, jag skulle tro att det upp-piffade slutet är inkluderat i denna. Jag gillar det nya slutet, det funkade fint för mig. Men alla har ju en egen åsikt. Och som vanligt, rösta gärna ner mig om min åsikt inte stämmer med din (Denna rösningsfunktion är lam haha)

har aldrig spelat mass effect, så du får minus en.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

ME3 gav inte direkt mersmak...

Medlem

Ser bra ut! Lite snålt bara att dom inte släpper med fler DLC på köpet.

Medlem

Oj oj oj jag har 1an på pc steam men eftersom jag inte trivs med att spela på den/dom så har jag inte klarat me1. Hoppas me1 känns bättre på konsoll/handkontroll en på pc för mej. Tråkigt bara att jag har för många spel och för lite tid så att jag får planera in det i vår

Medlem

En trilogi med nästan alla dlc. Allvarligt talat, vem köper detta och spelar igenom allt? Det skulle jag vilja veta. Finns det någon som inte är samlare som tycker det är nice deal och passar på och sen spelar igenom alltihop?

Skrivet av Ellakk:
Skrivet av Wintermist:

Grattis PS3, en grymt bra spelserie. Och ja, jag skulle tro att det upp-piffade slutet är inkluderat i denna. Jag gillar det nya slutet, det funkade fint för mig. Men alla har ju en egen åsikt. Och som vanligt, rösta gärna ner mig om min åsikt inte stämmer med din (Denna rösningsfunktion är lam haha)

har aldrig spelat mass effect, så du får minus en.

Jag skulle önska att man själv kunde välja hur många minus man vill ge. Sju siffror borde man få ha tillgång till. Då ser inte minus ett så farligt ut längre jämfört med minus en miljon för man kan ju ogilla bara lite också.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar