Castle Wolfenstein till vita duken

Robot
Castle Wolfenstein till vita duken

Robert Avery står för produktionen som inspireras av Inglorious Basterds och Captain America.


Medlem
Castle Wolfenstein till vita duken

Mjae...

Inaktiv

Älskade spelet så in i bomben

Medlem

Givet att man kommer att se filmen; oavsett hur den blir

Medlem

det är iaf inte uwe boll som regiserar

Inaktiv
Skrivet av rubbiten:

det är iaf inte uwe boll som regiserar

Indeed, postal var faktiskt duglig att se men dom andra han har gjort är skräp.

Ser väl hur denna slutar, tvivlar dock det kommer bli bra. filmer baserad på spel har alltid varit dåliga.

Medlem

Det låter spännande och jag hoppas att filmen blir bra, men jag vet inte hur stor chansen är.
Return to Castle Wolfenstein är ett av mina absoluta favoritspel.

Inaktiv
Skrivet av v1lle3:

Det låter spännande och jag hoppas att filmen blir bra, men jag vet inte hur stor chansen är.
Return to Castle Wolfenstein är ett av mina absoluta favoritspel.

Gillar även d return to castle wolfenstein som släpptes för något år sedan med lite rpg inslag om jag inte får för mig fel.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av v1lle3:

Det låter spännande och jag hoppas att filmen blir bra, men jag vet inte hur stor chansen är.
Return to Castle Wolfenstein är ett av mina absoluta favoritspel.

Gillar även d return to castle wolfenstein som släpptes för något år sedan med lite rpg inslag om jag inte får för mig fel.

Det senaste Wolfenstein spelet släpptes 2009 och hette bara Wolfenstein. Det kunde inte på långa vägar mäta sig med RTCW tyckte jag.

Yeah!!!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Inglorious Basterds och Captain America...inte mycket till cv att hänga upp i gran

Men jag kommer se filmen ändå, det är ju Wolfenstein!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Mytos:
Skrivet av qun0:
Skrivet av v1lle3:

Det låter spännande och jag hoppas att filmen blir bra, men jag vet inte hur stor chansen är.
Return to Castle Wolfenstein är ett av mina absoluta favoritspel.

Gillar även d return to castle wolfenstein som släpptes för något år sedan med lite rpg inslag om jag inte får för mig fel.

Det senaste Wolfenstein spelet släpptes 2009 och hette bara Wolfenstein. Det kunde inte på långa vägar mäta sig med RTCW tyckte jag.

Jag tycker att det är rätt underhållande, men inte i klass med RtCW.

Jag skulle vilja spela de allra första spelen, Castle Wolfenstein och Beyond Castle Wolfenstein, även om de ser väldigt simpla ut.
Wolfenstein 3D har jag inte spelat så mycket på grund av att det inte vill fungera något vidare, trots att jag använder DosBox.

Medlem

Besviken att det inte är Uwe Boll som regisserar.

Medlem
Skrivet av Rocky Dennis:

Besviken att det inte är Uwe Boll som regisserar.

Trololo

Jag tycker faktiskt om två av hans filmer, men kan inte påstå att jag skulle vilja se honom göra Wolfenstein.

Medlem

Kan ju bli super och kan ju bli en katastrof också
Finns ju en hel del att bygga handlingen på, så gör dom det grundligt och bra så kan det nog bli en helt okej rulle!


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Rocky Dennis:

Besviken att det inte är Uwe Boll som regisserar.

Trololo

Jag tycker faktiskt om två av hans filmer, men kan inte påstå att jag skulle vilja se honom göra Wolfenstein.

Nej alltså, jag menar allvar. Om det är något spel jag ville se Boll ta sig an så är det Wolfenstein. Ju mer nazi-zombies och Hitler i ett spel, desto bättre Boll-film.

Måste ju bli bättre än den bleka Basterds-kopia MED ZOMBIES det här verkar bli.

Intressant också att Avery är inspirerad av Tarantino f.ö. How the mighty have fallen.

Medlem

Jag vill ha ett spel där man springer runt och skjuter kommunister.

Medlem

Kommer garanterat inte bli så mörk som spelet eller rå som Inglorious Basterds utan barnvänlig som Captain America för att nå ut till en bredare publik

RTCW har ju potential till att bli en jävlig bra film annars!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av rubbiten:

det är iaf inte uwe boll som regiserar

Indeed, postal var faktiskt duglig att se men dom andra han har gjort är skräp.

Ser väl hur denna slutar, tvivlar dock det kommer bli bra. filmer baserad på spel har alltid varit dåliga.

Jag kan inte komma på någon bra film baserad på ett spel sådär på rak arm i alla fall. Likaså spel baserade på en film brukar oftast vara lite mediokra.

Filmer/spel baserade på tecknade serier är däremot en HELT annan sak. De senaste Batman-spelen t.ex. Eller LEGO-spelen som är lite mer komiska varianter av deras motsvarande filmer.

Medlem

Bättre att se på Hellboy om man vill se en bra rulle med nazister och övernaturligheter

Medlem

Hej urvattnat koncept med barnätandes lampskärmsnazister from hell.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Kan bli intressant faktiskt

Inaktiv
Skrivet av Mytos:
Skrivet av qun0:
Skrivet av v1lle3:

Det låter spännande och jag hoppas att filmen blir bra, men jag vet inte hur stor chansen är.
Return to Castle Wolfenstein är ett av mina absoluta favoritspel.

Gillar även d return to castle wolfenstein som släpptes för något år sedan med lite rpg inslag om jag inte får för mig fel.

Det senaste Wolfenstein spelet släpptes 2009 och hette bara Wolfenstein. Det kunde inte på långa vägar mäta sig med RTCW tyckte jag.

Mjo såg att bara hette det, jag hade dock inget emot det. Tyckte det var rätt roligt.

Inaktiv
Skrivet av Exxo:
Skrivet av qun0:
Skrivet av rubbiten:

det är iaf inte uwe boll som regiserar

Indeed, postal var faktiskt duglig att se men dom andra han har gjort är skräp.

Ser väl hur denna slutar, tvivlar dock det kommer bli bra. filmer baserad på spel har alltid varit dåliga.

Jag kan inte komma på någon bra film baserad på ett spel sådär på rak arm i alla fall. Likaså spel baserade på en film brukar oftast vara lite mediokra.

Filmer/spel baserade på tecknade serier är däremot en HELT annan sak. De senaste Batman-spelen t.ex. Eller LEGO-spelen som är lite mer komiska varianter av deras motsvarande filmer.

Därav jag skrev att postal var typ enda som gick åtminstone att se på och var något sådär bra som uwe boll har gjort. Men beror ju helt på att spelet har inget speciellt syfte heller utan bar helt urballad.

Annars sa jag att många filmer baserad på spel är skit.

Medlem

Jag helgarderar. Kan bli hur bra eller hur dåligt som helst.

Medlem
Skrivet av Rocky Dennis:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Rocky Dennis:

Besviken att det inte är Uwe Boll som regisserar.

Trololo

Jag tycker faktiskt om två av hans filmer, men kan inte påstå att jag skulle vilja se honom göra Wolfenstein.

Nej alltså, jag menar allvar. Om det är något spel jag ville se Boll ta sig an så är det Wolfenstein. Ju mer nazi-zombies och Hitler i ett spel, desto bättre Boll-film.

Måste ju bli bättre än den bleka Basterds-kopia MED ZOMBIES det här verkar bli.

Intressant också att Avery är inspirerad av Tarantino f.ö. How the mighty have fallen.

Ok, du kanske kan ha rätt. Zombie-delen i RtCW är dock den bit jag gillar minst med spelet, så jag hoppas att filmen inte endast handlar om den delen.
Gillar du inte Tarantino? Jag vet inte riktigt om jag gillar Inglorious Basterds så mycket som de flesta verkar göra, men några av hans filmer är riktigt sköna.

1
Skriv svar