Lord of the Rings Online välkomnar Mac-spelare

Robot
Lord of the Rings Online välkomnar Mac-spelare

"Vi är glada att kunna välkomna spelare att köra spelet native på Mac OS X för första gången", säger Lord of the Rings Online-producenten.

#the-lord-of-the-rings-online, #turbine


Medlem
Lord of the Rings Online välkomnar Mac-spelare

Välkommen till Midgård, äpplen.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Välkommen till Midgård, äpplen.

Haha, ja precis xD


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kul att Mac börjar få stöd för spel mer och mer. Nu återstår bara att Linux får ett bättre spelstöd, vilket förhoppningsvis Steam till Linux kommer hjälpa till med.

Medlem

Alltid kul. Minns när jag spelade detta tillsammans med några polare för kanske 2-3 år sen, hade relativt kul trots att vi körde f2p. Gw2 vill inte flyta allt för bra på min mac, så man kanske ska återgå till LoTRO nu när jag inte har tillgång till min stationära.
Någon som provat och vet hur det flyter på en Macbook Pro 13" 2011?

Medlem

Kör OsX opengl eller har de fått dit directx ?

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Kör OsX opengl eller har de fått dit directx ?

OpenGL, Direct X är Microsofts påhitt.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Cyberz:

Kör OsX opengl eller har de fått dit directx ?

OpenGL, Direct X är Microsofts påhitt.

jo det vet jag, men de kanske har köpt skiten eller nått.

Medlem

Hade gärna fortsatt spela LoTRO med alla nya spelare om jag hade fått ha min CE på nya F2P sidan av servrarna men tydligen blev det något fel när jag skulle skicka över kontot vilket gjorde att jag förlorade det...

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Hade gärna fortsatt spela LoTRO med alla nya spelare om jag hade fått ha min CE på nya F2P sidan av servrarna men tydligen blev det något fel när jag skulle skicka över kontot vilket gjorde att jag förlorade det...

Du är inte den enda tyvärr. Det var en hel del som fick sina main-karaktärer raderade, och var till och med tvungna att köpa expansionerna igen. Det var nog ingen bra stämning på Codemasters när Turbine tog över, och de fick kicken kort efter om jag inte minns fel.

Medlem

Förlora också mitt konto och de jäklarna har inte svarat mig än efter 3-4 mail och 1-2år. Så det kan behålla sitt lotro mög då.

Medlem

Äntligen. Trodde nog att Turbine snabbare skulle hängt på det CCP, Blizzard och ArenaNet redan fattat. Allra helst om man följt plattformstrenden de senaste åren.

Inaktiv

snyggt vatten

1
Skriv svar