Natural Selection 2 ute nu – se lanseringstrailern

Robot
Natural Selection 2 ute nu – se lanseringstrailern

Den bejublade Half-Life-modden har blivit ett kommersiellt spel och har släppts via Steam.

#natural-selection-2


Medlem
Natural Selection 2 ute nu – se lanseringstrailern

De ser rätt coolt ut:)

Medlem

ah .. kanske dags att ta och köra och se hur den slutgiltiga produkten ser ut ...
Bra spel


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

"Den bejublade Half-Life-modden Natural Selection 2"

Borde det inte stå "Uppföljaren till" innan den meningen?

NS1 var en HL-mod.
NS2 var från början en HL2-mod, men de skrotade den iden och byggde en egen motor

Medlem

Väldans bra spel för en billig penning. Det enda negativa är halvtaskig optimisering och en del småbuggar som seg serverlista, så ni som har datorer som precis klarar specifikationerna ska nog vänta nån vecka med köp.


signatur

Metal is best served heavy.

Inaktiv

Som Red_warning säger så kanske folk ska vänta om man inte har en helt ok dator, ett tips är att stänga av Shadows och Ambient Occulusion(stavning?) då det inte är optimerat än, jag får 30-40fps mer med dem avstängda.

Annars så ska det komma fler saker efter release, Dynamic Infestation ska göras om lite har jag för mig, railguns ska komma till Exosuit och Welders ska kunna låsa igen dörrar, ventiler ect.

Samt gratis maps.
GRATIS
MAPS!

Medlem

Detta är ett sjukt bra spel! Har längtat, och dagen är äntligen kommen och det är UUUTEEE!! ;D


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Bara att instämma, riktigt bra spel det här.

Medlem

Riktigt kul spel. Har spelat flera matcher nu, tyvärr kraschat vid 2 tillfällen (men det är ett lågt antal om man tänker på hur många matcher jag spelat), och ser fram emot nya kommande patchar och items

Medlem

Påminner lite som gloom modden till quake 2.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Grymt bra spel! Jag njuter av varenda sekund!

Medlem

Har inte lirat det personligen men mina vänner rekommenderar detta, håller mig personligen till Dota 2 då jag känner att det tilltalar mig mera. Ser onekligen bra ut, den delen har dom lyckats med.
Hoppas att dom som är intresserade av spelserien blir nöjda

Medlem

Köpte det idag och av det lilla jag har spelat så verkar det kul. Har inte riktigt fått grepp om hur allt funkar än dock.


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Medlem

Är sugen.. Men har hört alltför illa om prestandan för att våga köpa det just nu!

Medlem

Ja detta ser riktigt bra ut. Är lite fps-svulten efter fiaskon så som MoH:W.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Kört det nu ett tag och jag tycker än så länge att det är riktigt underhållande. Kan vara lite smått svårt i början att komma in i och det lär väl kanske behövas en del balanserings patchar, men även när det är som drygast är det fortfarande kul.

Bra design, känsla, ljud och grafik och flyter på rätt bra också med höga inställningar och medel bra dator. Samt bra inställningar för grafik, kontroller, fov, server filters osv. Inget jädra konsol trams här inte.

Imponerande gjort av Unknown Worlds också med tanke på att utöver den hjälp dem fått från sin community är det tydligen bara är sju pers som aktivt utvecklat spelet. Får dem flesta "AAA"-fps utvecklare att se rätt kassa ut i jämförelse.

Allt som allt rekommenderar jag Natural Selection 2 starkt till alla som gillar bra PC fps lir, speciellt till dem som gillar spel med tempo, teamplay och taktik.

Medlem

Hur stora är kartorna? Man vill ju ha lite space Verkar rätt fränt spel, diggar verkligen Sci-fi.

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Hur stora är kartorna? Man vill ju ha lite space Verkar rätt fränt spel, diggar verkligen Sci-fi.

Storleken på kartorna känns rätt lagom för antalet spelare man är, på tournament videos från spelet ser man en mini-map nere i vänstra hörnet som ger en rätt bra hum om hur kartorna allmänt ser ut i spelet.

Medlem

Jag spelade NS1 ytterst få gånger - jag vet inte varför då jag faktiskt älskade det! Men nu har jag införskaffat NS2 och kan bara säga WOW!!!

Detta är precis det jag har eftersökt på alla plan.. Om jag skulle förklara allt här på FZ så skulle det resultera i en uppsats om 20 sidor, men kan bara säga wow!

Lagen är helt annorlunda och man kan inte bara kötta á la CoD-style, man måste ha taktik och teamplay.. det är A & O! Ibland hamnar jag i lag som ALDRIG kommunicerar, då är det bara att säga GG och sen förlora, aldrig vunnit en match när laget inte kommunicerat.

Det andra som är så skönt är att majoriteten av spelare är VÄLDIGT mogna och hjälpsamma! Jag körde commander en gång och fick massvis av hjälp - såklart vi förlorade då commander är svårt men de gjorde inget! Veteranerna anser att de måste lära de nya spelet för att det framöver ska bli grymmare matcher - communityt i sig är fantastiskt!

Har du läst/testat spelet men inte köpt det? GÖR DET! Stöd utvecklarna som kommer arbeta med spelet i minst 10 år till, spelet vi ser idag kommer -beroende av communityt - utvecklas totalt!

KÖP!!


signatur

Rumpan den är bra, ja en sådan måste man ha!

1
Skriv svar