Drakfödd trailer i övermorgon?

Robot
Drakfödd trailer i övermorgon?

Är det snart dags att rida drakar och besöka Morrowind-ön Solstheim? Bethesda har släppt en bild från ett icke namngivet spel och trailern kommer på måndag.

#nyhetstips, #bethesda, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #the-elder-scrolls-iii-morrowind


Medlem
Drakfödd trailer i övermorgon?

Skulle inte ha suttit fel med hela Morrowind. Solstheim är ju inte direkt stor. Man får väl se vad folk tycker om ön. Blir den omtyckt så köper jag nog paketet.

Medlem

Ser ut som någon trevlig Dremora./Daedra Lord

Hoppas att allt som ryktas om denna expansionen är sant


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Hoppas på ett stort DLC, nya grottor etc, kanske några nya mainquest också

Medlem

Kick ass!
Förövrigt är det en mod på g med oblivion/Morrowind till skyrim. Men jag ser hellre ett officllt tillägg dock.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har fortfarande inte fått spelat klart Skyrim då det börjar krascha allt oftare och oftare efter ca. 30h speltid och då är det bara att börja om på en ny karaktär... Typiskt att råka ut för den gamla PS3-buggen i PC-versionen

Medlem

Yeah, nytt Dlc. Hoppas på nya quests samt nya dungens!

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Har fortfarande inte fått spelat klart Skyrim då det börjar krascha allt oftare och oftare efter ca. 30h speltid och då är det bara att börja om på en ny karaktär... Typiskt att råka ut för den gamla PS3-buggen i PC-versionen

Jag blir lite förvånad när jag läser det här - de flesta jag känner spelar Skyrim och har aldrig stött på det här problemet.
Riktigt tråkigt att höra att du har problem på pc versionen (konsolversionerna förtjänar det! haha nah..tråkigt överhuvudtaget när folk har problem).
Finns det inget fix?

Edit: minus för jag säger att det är tråkigt att du har problem och hoppas på att det kommer ett fix? Åh herre gud hahaha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Dawnguard var bra fast hellre något annat än Vampyr story, helst
något fantasy liknande kanske något om drakarna igen eller?
Hoppas det är längre än dawnguard då är jag nöjd totalt!


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Har fortfarande inte fått spelat klart Skyrim då det börjar krascha allt oftare och oftare efter ca. 30h speltid och då är det bara att börja om på en ny karaktär... Typiskt att råka ut för den gamla PS3-buggen i PC-versionen

Aldrig hört att PC-versionen råkat ut för.

Jag har tre sparfiler och alla dom är betydligt längre än 30 timmar


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Underbart! Jag är inte ens i närheten av att ha spelat klart original innehållet, och nu är andra tjocka DLC:et redan påväg! Om jag fortsätter spela periodvis i denna takten kommer jag ha orört Elder Scrolls material i många år framöver

Inaktiv
Skrivet av skogsvilden:

Har fortfarande inte fått spelat klart Skyrim då det börjar krascha allt oftare och oftare efter ca. 30h speltid och då är det bara att börja om på en ny karaktär... Typiskt att råka ut för den gamla PS3-buggen i PC-versionen

Kör du vanilj Skyrim, eller har du tweaks (från t.ex. Nvidia-guiden) och moddar?

Vissa tweaks kan orsaka krasher med jämna mellanrum (att pilla med ugrids t.ex.) och en del mods som gör annat än bara textures kan också orsaka problem, speciellt om de är gamla och inte uppdateras för nya Skyrimpatchar.

Sen kan man förstås ha problem med standard-Skyrim också, men det har blivit mycket stabilare med tiden och uppdateringar från Bethesda.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av skogsvilden:

Har fortfarande inte fått spelat klart Skyrim då det börjar krascha allt oftare och oftare efter ca. 30h speltid och då är det bara att börja om på en ny karaktär... Typiskt att råka ut för den gamla PS3-buggen i PC-versionen

Kör du vanilj Skyrim, eller har du tweaks (från t.ex. Nvidia-guiden) och moddar?

Vissa tweaks kan orsaka krasher med jämna mellanrum (att pilla med ugrids t.ex.) och en del mods som gör annat än bara textures kan också orsaka problem, speciellt om de är gamla och inte uppdateras för nya Skyrimpatchar.

Sen kan man förstås ha problem med standard-Skyrim också, men det har blivit mycket stabilare med tiden och uppdateringar från Bethesda.

Har inte haft det problemet på skyrim. Men hände ganska ofta på oblivion och fallout att dom crashade plus att man fick en korrupt savefil när man körde med 60+ mods installerade.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av skogsvilden:

Har fortfarande inte fått spelat klart Skyrim då det börjar krascha allt oftare och oftare efter ca. 30h speltid och då är det bara att börja om på en ny karaktär... Typiskt att råka ut för den gamla PS3-buggen i PC-versionen

Kör du vanilj Skyrim, eller har du tweaks (från t.ex. Nvidia-guiden) och moddar?

Vissa tweaks kan orsaka krasher med jämna mellanrum (att pilla med ugrids t.ex.) och en del mods som gör annat än bara textures kan också orsaka problem, speciellt om de är gamla och inte uppdateras för nya Skyrimpatchar.

Sen kan man förstås ha problem med standard-Skyrim också, men det har blivit mycket stabilare med tiden och uppdateringar från Bethesda.

Inga tweaks över huvudtaget, har dock ca. 40 grafik och texturmoddar genom Steam Workshop som förbättrar spelupplevelsen och ökar minnesåtgången avsevärt.

Inaktiv
Skrivet av skogsvilden:

Inga tweaks över huvudtaget, har dock ca. 40 grafik och texturmoddar genom Steam Workshop som förbättrar spelupplevelsen och ökar minnesåtgången avsevärt.

I princip alla grafikmoddar fungerar fint, men det finns en del som haft dåliga meshes (polygonobjekten). Men kan inte minnas någon som inte blivit uppdaterad och fixad av de jag kör själv.

Medlem

Tycker ögonen i hjälmen, samt axelpartiet har likheter med drakprästerna. Kanske kommer lite trevliga tillskott till huvudhandlingen.

Medlem

Tycker armorn påminner lite om falmer armorn.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Skulle inte ha suttit fel med hela Morrowind. Solstheim är ju inte direkt stor. Man får väl se vad folk tycker om ön. Blir den omtyckt så köper jag nog paketet.

Something we all wish my friend


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Inaktiv

Om det är ett nytt DLC så lär det väl få minst 30 dagar exklusivitet på 360 igen. Med tanke på Dawnguard och Hearthfire.

Båda de var riktigt bra DLC dessutom. På PC hade väl många redan kört husmoddar innan, men tyckte Hearthfire var bra gjord oavsett. Kul att bygga huset från grunden och få välja lite olika delar.

Medlem

Skullle helst vilja ha en lite mera "outlandish" /annan dimensions-expansion, liksom "The Shivering Isles" var. Shivering Isles var nämligen en av mina största spelupplevelser och jag skulle inte alls ha något emot att de släppte en liknande till Skyrim, men detta låter ju också väl la najzz:)

Satt faktiskt igår och spanade efter någon kommande skyrim expansion och det visade ju sig vara rätt timat^^

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Skulle inte ha suttit fel med hela Morrowind. Solstheim är ju inte direkt stor. Man får väl se vad folk tycker om ön. Blir den omtyckt så köper jag nog paketet.

Ja, det är sant:/ Men liksom att man gjorde Skyrim (som är mindre än Cyrodiil) ungefär lika stort som Cyrodiil, kanske man förstorar Solstheim lite^^

Medlem
Skrivet av The Puffybear:
Skrivet av Bojkott:

Skulle inte ha suttit fel med hela Morrowind. Solstheim är ju inte direkt stor. Man får väl se vad folk tycker om ön. Blir den omtyckt så köper jag nog paketet.

Ja, det är sant:/ Men liksom att man gjorde Skyrim (som är mindre än Cyrodiil) ungefär lika stort som Cyrodiil, kanske man förstorar Solstheim lite^^

Ja man kan ju alltid hoppas

1
Skriv svar