Dreamfall Chapters Kickstarter-finansieras

Robot
Dreamfall Chapters Kickstarter-finansieras

Nästa del i Dreamfall-sagan blir en Kickstarter-angelägenhet, berättar Ragnar Tørnquist.

#dreamfall-the-longest-journey, #red-thread-games, #dreamfall-chapters


Medlem
Dreamfall Chapters Kickstarter-finansieras

"Nu kliver jag ur min objektiva nyhetsskribentroll och säger kort och gott: "Ta mina pengar. Ta allihopa.""
Du klarade det väl, jag skulle omöjligen kunna ta mig förbi första ordet utan att vara extremt objektiv när det gäller The longest journey 1&2.
Så sjukt härlig atmosfär och story igenom spelen.

Medlem

Bara de gör spelet som det första spelet - det var så otroligt mycket bättre än tvåan.

Medlem

Jag hörde bara talas om spelet för drygt ett år sen och passade på att testa ihop med sambon på xboxet. Det visade sig skitbra! Långt, mysigt, bra dialog och spännande. Ger lätt pengar till detta.

"Nu kliver jag ur min objektiva nyhetsskribentroll och säger kort och gott: "Ta mina pengar. Ta allihopa.""

Jag kan ta dina pengar(skänk en slant till en fattig gamer)

Inaktiv

Förutom att man måste vara antingen brittisk eller amerikansk för att använda Kickstarter. Det blir väldigt svårt för honom att använda Kickstarter som norsk

Lycka till dock

Medlem
Skrivet av iramirion:

Förutom att man måste vara antingen brittisk eller amerikansk för att använda Kickstarter. Det blir väldigt svårt för honom att använda Kickstarter som norsk

Lycka till dock

Vart har du fått det ifrån? Sen tror jag inte det blir något problem med att få pengar för ett nytt kapitel av TLJ då det är mycket efterfrågat.

Medlem

Wow, gärna mer dreamfall, så jäkla bra longest journeys var.

Kan jag ta dina pengar?, ta alltihop?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av xScaryKidx:

Bara de gör spelet som det första spelet - det var så otroligt mycket bättre än tvåan.

Tvåan var ju helt genialisk.
Som sagt, ta mina pengar!


signatur

Have a good time!

Medlem

Ta mina pengar också, när de ändå håller på!

Medlem
Skrivet av iramirion:

Förutom att man måste vara antingen brittisk eller amerikansk för att använda Kickstarter. Det blir väldigt svårt för honom att använda Kickstarter som norsk

Lycka till dock

Det har inte med nationalitet att göra, utan att Kickstarter bara har avtal med kontotjänster i dessa länder.
I praktiken handlar det om att man behöver ha ett företagskonto i något av länderna för att kunna ta emot pengarna. Knappast ett problem för Ragnar.

Inaktiv
Skrivet av xScaryKidx:

Bara de gör spelet som det första spelet - det var så otroligt mycket bättre än tvåan.

tycker båda var lika bra, visst körde inte klart tvåan men kom en bra bit in i det.

1
Skriv svar