Assassin's Creed III

Medlem
Skrivet av DrAbraham:

Fick mitt ex på posten idag från Spelbutiken, mumma

Same! Helt sjukt snabba på att skicka ut, spelbutiken är verkligen bra!:)


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Bästa AC spelet någonsin!

Medlem

beställde mitt igår kväll! Ska bli underbart att återvända till Creed-serien! Recensionen lovar gott!

Medlem

Ser fram emot att plugga in xbox 360 kontrollern till burken, plugga in den i tvn och sitta i soffan senare denna månaden. No console required!

Medlem

Gimme gimme gimme a AC3 after midnight!

Medlem

Detta spelet fan värd en femma!! Bästa singelplayer spelet jag spelat på flera år.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Bästa som jag har spelat på länge, extremt imponerad!

Medlem

Största misslyckandet på hela spelåret i min mening. Spelet börjar väldigt starkt med twisten efter sekvens 2 (ger inga spoliers). Men efter det går det utför. Man lär inte känna Connor överhuvudtaget känns det som. Spelet är oengagerande och spretigt, storyn är tråkig och slutet gjorde mig förbannad. Bygga upp Desmond i fem spel för det där? Det känns som ett Lost-avsnitt som aldrig vill sluta. Det enda som var ett riktigt bra tillägg var naval battles, som var riktigt roliga. Fler skeppsuppgraderingar hade varit roligt dock.

Detta är också det första spelet som jag tänker klaga på i avseende till buggar. Flera gånger "fastnar" man och får börja om. Vissa mission objectives är helt oförklarade. "gör en X på en vakt" utan att förklara vad X är överhuvudtaget. Det som störde mig allra mest var ett mission där jag hängde på ett skepp. Tydligen ser en soldat igenom trä helt plötsligt och jag måste därför röra mig neråt. Jag tappar greppet om skeppet och landar i vattnet. Kan jag klättra upp och fortsätta göra klart optional mission objectives? Nej. Nu är missionet över, börja om och spela en halvtimme till om du har lust. Det har jag inte, tack. Det finns överlag alldeles för många sådana irriterande distraktioner som tar för mycket tid. Det mesta känns opolerat och ogenomtänkt.

Medlem

Kört igenom hela ac3 på pc. Inte stött på en enda bugg.. Guess I must be lucky.

12
Skriv svar