Trailer från Mass Effect Trilogy

Robot
Trailer från Mass Effect Trilogy

På torsdag släpps Biowares galaktiska trilogi för första gången i en samling. Spana in trailern.


Medlem
Trailer från Mass Effect Trilogy

Trevligt trailer, men om ingen spelat eller hört något från spelserien så spoilar den väldigt mycket.


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Inaktiv
Skrivet av Catweazle:

Trevligt trailer, men om ingen spelat eller hört något från spelserien så spoilar den väldigt mycket.

Håller inte med faktiskt. För en som spelat serien fungerar trailern lite som en extremt kort recap. Men för en som inte spelat, tycker jag inte att de bitar man får se inte avslöjar något om man inte vet vad som händer. De kommer inte veta betydelsen av klippen i trailern förän de faktiskt kommer till den delen av spelet.

Trevligt med ett trilogipaket. Men jag tror nog vi alla kan hålla med om att en samlarfigur av Liara borde vara prio #1 inom ME universumet. Finns bara EN, tungt animéinspirerad, figur av henne än så länge. Till och med Thane och Grunt har fina figurer ;_;

Medlem

Släpps det tredje till Steam måhända?

Inaktiv
Skrivet av 73mpl4R:

Släpps det tredje till Steam måhända?

Svårt att tänka mig det med Origin ivägen.

Medlem
Skrivet av Hydraah:
Skrivet av 73mpl4R:

Släpps det tredje till Steam måhända?

Svårt att tänka mig det med Origin ivägen.

Ja, det var kanske lite för mycket önsketänkande.

Skrivet av 73mpl4R:

Släpps det tredje till Steam måhända?

Kanske, när alla DLC:er är utgivna, så blev det med Crysis 2. Den försvann, sedan dök den upp igen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

PS3 ägare!

Nu har ni chansen att spela ett av dom bästa rollspelen någonsin......... och ME2 och ME3

Medlem
Skrivet av luftman:

PS3 ägare!

Nu har ni chansen att spela ett av dom bästa rollspelen någonsin......... och ME2 och ME3

Måste sätta mig ner med ettan igen, det är så underbart på alla sätt och vis!

Medlem
Skrivet av Höglund:
Skrivet av luftman:

PS3 ägare!

Nu har ni chansen att spela ett av dom bästa rollspelen någonsin......... och ME2 och ME3

Måste sätta mig ner med ettan igen, det är så underbart på alla sätt och vis!

Ettan är så jävla ballt... sen kom EA och dummade ner serien och det blev en shooter av det hela ...

sweet men hade hellre sett lite högre prislapp fast med alla dlc...


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem

Roligt med köp av triologi packetet på Origin kostar det 499 kr men om man köper dom var för sig kostade det bara 358 kr och då var spel 2 och 3 i Limited edition.

Medlem

Bästa spelserien någonsin i mina ögon, alla delar inräknade!

Medlem

Har alla spelen sedan tidigare. Men skulle köpt det här om man fick med alla dlc. Har bara skaffat ett dlc till serien tidigare. Skulle vara kul att ta del av dem.

Skrivet av beltet:

Har alla spelen sedan tidigare. Men skulle köpt det här om man fick med alla dlc. Har bara skaffat ett dlc till serien tidigare. Skulle vara kul att ta del av dem.

Rekommenderar starkt att du fixar alla quest dlc till spelen. Även om det är dåligt att de mjölkar en på pengar med varje dlc så tycker jag att det är sjukt värt det. Riktigt bra story i alla dlc!


signatur

rock n roll aint noise pollution

Inaktiv

Det är ingen riktig trilogi då nyckel-DLC saknas.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem
Skrivet av luftman:
Skrivet av Höglund:
Skrivet av luftman:

PS3 ägare!

Nu har ni chansen att spela ett av dom bästa rollspelen någonsin......... och ME2 och ME3

Måste sätta mig ner med ettan igen, det är så underbart på alla sätt och vis!

Ettan är så jävla ballt... sen kom EA och dummade ner serien och det blev en shooter av det hela ...

Hur mycket jag än tycker om ettan så finns det feta brister i det spelet.

Inventorysystemet med alla vapen och dess modifikationer var sjukt dåligt implementerat.

Medlem
Skrivet av Typh00n:
Skrivet av luftman:
Skrivet av Höglund:
Skrivet av luftman:

PS3 ägare!

Nu har ni chansen att spela ett av dom bästa rollspelen någonsin......... och ME2 och ME3

Måste sätta mig ner med ettan igen, det är så underbart på alla sätt och vis!

Ettan är så jävla ballt... sen kom EA och dummade ner serien och det blev en shooter av det hela ...

Hur mycket jag än tycker om ettan så finns det feta brister i det spelet.

Inventorysystemet med alla vapen och dess modifikationer var sjukt dåligt implementerat.

Ja, men det FANNS iallafall "loot" till viss del, i 2:an och 3:an är det ju mer eller mindre helt borttaget

1
Skriv svar