Öppen beta av Dust 514 i början av 2013

Robot
Öppen beta av Dust 514 i början av 2013

Eve Onlines PS3-släkting går från stängd till öppen beta efter årsskiftet.

#ccp-games, #dust-514, #eve-online


Medlem
Öppen beta av Dust 514 i början av 2013

Så sjukt (...valfritt...) att det bara kommer till PS3..

Hade gärna testat det då jag ändå lagt en hel del timmar i Eve..

Edit: Kollade precis FZ's Dust del..

Genre: Action, MMO, Strategi
Release: Aldrig
Utvecklare: CCP Games
Utgivare : CCP Games

Eftersom det aldrig kommer släppas ändå, kanske man inte skall sura för mkt..

Medlem

hade varit så kul att ha en PS3 så man kunnat testa detta. spelets Concept är imo riktigt intressant

Medlem

Spelar closed BETA på min PS3:a. Spelet är helt okej, väldigt välpolerat (för att vara BETA), känns verkligen som att man är i EVE universumet då man själv har lagt ner väldigt mycket tid på Eve Online

Väldigt mycket positivt om liret men tyvärr, för min egen del, har jag jätte problem med att lira FPS spel på en konsoll. Så det är väldigt synd att Dust 514 in kommer till PC.

Inaktiv

DUST 514 är ett sjukt underhållande konsolspel för att inte tala om EVE Online!

Medlem

Det känns lite som att spelet kommer hållas tillbaka p.g.a. bristande kommunikation mellan spelare. Många PS3-ägare har ingen tillhörande mikrofon.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

@ puscifer. Har du nån källa på det eller hittade du på?


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Det känns lite som att spelet kommer hållas tillbaka p.g.a. bristande kommunikation mellan spelare. Många PS3-ägare har ingen tillhörande mikrofon.

Jag spelar betan och kan bekräfta att jag endast en enda gång spelat med någon som har en mikrofon. (jag själv har en men använder den aldrig då jag inte vill vara den enda som pratar i spelet).

Det är skillnad mot för till exempel Natural Selection 2 där iaf var fjärde spelare har mikrofon och använder den konstruktivt.

Hade gärna sett detta för PC, men, men. Man kan inte få allt här i livet.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

går att spela med UBS-mus och -tagentbord direkt i PS3:an.

Betanycklar till stängda betan finnes här: http://www.markeedragon.com/index.php?product=93

Medlem

Jag har kört det en del. Kul spel, rätt polerat för en beta, men hade hoppats på något mer storskaligt. Känns lite som BF3 future edition, men sen är jag ingen EVE spelare så. Får väl se när det är klart om man får suget igen men nu är det mer Planetside 2 som går varmt

Medlem

Själv hade jag gärna sett det till PC då jag själv känner att FPS och MMO är mer lämpad för just PC. De flesta EVE spelar jag känner, inklusive mig själv skulle gärna lirat det på PC som en komplettering till EVE universumet.

Medlem
Skrivet av Ellakk:

@ puscifer. Har du nån källa på det eller hittade du på?

Jag använder mig själv som källa. Jag har spelat otaliga spel över internet på mitt PS3 genom åren, och det är ytterst sällsynt att man hör någon prata. De få gångerna jag har utväxlat artighetsfraser med andra spelare har varit när man fått beröm i form av text efter en avslutad match eller spelsession.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Okido, då har vi olika upplevelser du och jag, fast då har jag och andra sidan lagt ner tid på att lägga till bra folk i vänlistan, så slipper man spela med random musiklyssnande idioter.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Har spelat stängda betan en del. Inte så skoj gameplay-mässigt. Får se om det löser sig.

Känns som det hade varit jävligt vettigt av dom att även släppa det till PC.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar