Planetside 2 Outfit & Pluton

Medlem
Planetside 2 Outfit & Pluton

Tjena alla FZ:are!

Vi är ett gäng som lirar Planetside 2 Betan just nu och vi tänkte starta upp en Outfit och latcha ihop som en stor grupp! Teamwork är som sagt nycklen till success!

Tänkte bara se hur många som skulle vara intresserade av att vara med (om inte i outfiten iallafall spela lite då och då i plutonen för world domination)

Vi spelar på Eurydome som Terran (de röda laget)

Skriv gärna din skype här eller i ett privat meddelande till mig om det så önskas vara med att spela några games:)
TS3 kan hyras om intresset stiger massivt ofc!


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Jag o några polare lirar på den servern men som Vanu Sovereignty, annars skulle vi gärna hänga på.

Heter Dust0Bomb(en nolla i mitten), vi kanske möts på slagfältet

Medlem
Skrivet av Dust_Bomb:

Jag o några polare lirar på den servern men som Vanu Sovereignty, annars skulle vi gärna hänga på.

Heter Dust0Bomb(en nolla i mitten), vi kanske möts på slagfältet

aah alright, too bad fan ;D ja vi kanske möts, mitt nick är Xionize! Om ni nånsin bytar faction, så vet du vart du hittar mig


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Fan det låter intressant. jag är lite smått sugen att hänga på..

Medlem
Skrivet av Plimp:

Fan det låter intressant. jag är lite smått sugen att hänga på..

Det är bara att hänga på skriv din Skype privat till mig om du inte vill ha den offentlig här!


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Blev det nåt av det här? Jag har provat PS2 litegranna men är sugen på att spela mer, vill dock ha en ordentlig outfit innan jag ens loggar in igen, helt värdelöst att lira solo...

Får dock vara nåt ordentligt, organiserat om jag ska hänga på, gärna PS1 veteran outfits

Medlem

Tillhör Vanu på samma server, så vi har säkert dödat varandra några gånger.

Och så en beta nyckel om någon skulle behöva det: JCTHKC3G293ADHCKKTXA

Medlem

Näst intill oändligt med betakeys på swec forumet om någon annan behöver en.

Medlem
Skrivet av SpiroTris:

Blev det nåt av det här? Jag har provat PS2 litegranna men är sugen på att spela mer, vill dock ha en ordentlig outfit innan jag ens loggar in igen, helt värdelöst att lira solo...

Får dock vara nåt ordentligt, organiserat om jag ska hänga på, gärna PS1 veteran outfits

Vi kommer köra igång ja, men vi är inte PS1 veteraner. Vi är några stycken. Men vi kommer att spela för skojs skull, då jag inte kommer kunna sitta 12 timmar om dagen

Men absolut, om du är sugen så. Dock väntar jag på full release nu innan jag kommer fortsätta spela.


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem
Skrivet av RuneClaw:

Tillhör Vanu på samma server, så vi har säkert dödat varandra några gånger.

Och så en beta nyckel om någon skulle behöva det: JCTHKC3G293ADHCKKTXA

haha gött

Skrivet av SpiroTris:

Näst intill oändligt med betakeys på swec forumet om någon annan behöver en.

Ja det finns en massa, jag har precis fått hem 5 nycklar.


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Samma här jag kommer också vänta till release..

1
Skriv svar