FZ Play – Fredrik gör Gamex

Robot
FZ Play – Fredrik gör Gamex

Med en schysst videokamera slår man hela FZ med häpnad.

#euro-truck-simulator-2


Medlem
FZ Play – Fredrik gör Gamex

Fredrik är ju bara för skön!

Medlem

Om man skulle vilja gå nästa år, vilken dag skulle ni föreslå?

Medlem

Helt fantastiskt Fredrik!! Hahah.. Agent 47 blev allt lite konfunderad när du hoppade upp på scenen


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Redaktör
Skrivet av burkmopp:

Om man skulle vilja gå nästa år, vilken dag skulle ni föreslå?

Torsdag eller fredag, då är det aningen mindre trängsel och köer.


signatur
Medlem

Videon vill inte spelas upp på mobilsidan.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Inaktiv

Fredrik är fan bäst! Så jävla skön på alla sätt och vis!

Fredrik bör hålla i årets julkalender!

Medlem

Hahah så härligt, men faaaaan vad kort vill se mer och skratta lite

Medlem

Starcraft-snubben ? : (

Oribo, vad är det egentligen, det är frågan. Jag hoppas ni får svar nästa år

Också bra jobbat fredrik(och kameramannen)

Medlem
Skrivet av theborg:

Starcraft-snubben ? : (

När jag (kameragubbe) kom på plats på lördagen och söndag så var han icke att finna


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av theborg:

Starcraft-snubben ? : (

När jag (kameragubbe) kom på plats på lördagen och söndag så var han icke att finna

: (

Medlem
Medlem

Jättebra. Fredriks huvud är större än Hitmans.

Redaktör
Ponny
Skrivet av nils45:

Jättebra. Fredriks huvud är större än Hitmans.

Oss emellan fick jag specialbeställa min studentmössa.

Thank u guys för berömmet och att ni gillar't!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Haha grymt Fredrik. Sjukt skoj.


signatur

Have a good time!

Medlem

Riktigt jävla besviken... Kunde du inte gått till Company of Heroes 2 och visa något? Är det så himla hemligt det spelet eller hade de lämnat Gamex redan?...

Medlem

Grymt Fz! blir att besöka Fz nästa år om ni är kvar där då också

Medlem
Skrivet av Corporalen:

Riktigt jävla besviken... Kunde du inte gått till Company of Heroes 2 och visa något? Är det så himla hemligt det spelet eller hade de lämnat Gamex redan?...

Meningen med filmen var dock att testa de lite mer annorlunda inslagen på mässan istället för storspelen, och för övrigt så var CoH 2 en av de titlar på mässan där man inte fick filma. Men eftersom betan inte verkar så långt bort så ska det nog inte dröja så lång tid innan det kommer ut bilder och info om spelet


signatur

Videomupp

Redaktör
Skrivet av Corporalen:

Riktigt jävla besviken... Kunde du inte gått till Company of Heroes 2 och visa något? Är det så himla hemligt det spelet eller hade de lämnat Gamex redan?...

Det var spelbart på ett tiotal publika datorer. Jag gick fram och skulle fota efter att någon önskat det i våra bildnyheter, då stormade en kille fram och stoppade mig. Tror inte de hade varit mer medgörliga om vi försökt filma det. Men, de delade ut betanycklar på plats, så med lite tur borde det inte vara helt omöjligt att få tag på en nyckel om man är intresserad.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Corporalen:

Riktigt jävla besviken... Kunde du inte gått till Company of Heroes 2 och visa något? Är det så himla hemligt det spelet eller hade de lämnat Gamex redan?...

Det var spelbart på ett tiotal publika datorer. Jag gick fram och skulle fota efter att någon önskat det i våra bildnyheter, då stormade en kille fram och stoppade mig. Tror inte de hade varit mer medgörliga om vi försökt filma det. Men, de delade ut betanycklar på plats, så med lite tur borde det inte vara helt omöjligt att få tag på en nyckel om man är intresserad.

Så jäkla synd.... Borde väl ha tagit mig till mässan då för att få se något av spelet.

1
Skriv svar