[[SVP] Svea Pansar söker aktiva medlemmar med intresse för ESL/CW (World of Tanks)

Medlem
[[SVP] Svea Pansar söker aktiva medlemmar med intresse för ESL/CW (World of Tanks)

Svea Pansar är en nystartad svensk klan som nu söker ambitiösa och aktiva medlemmar.
Vi söker spelare som är 18+. Vi kommer så småningom att koncentrera oss på ESL och Clan Wars. Just nu söker vi spelare i alla tiers för att bygga upp ett glatt sammansvetsat gäng. Clan Wars och ESL är dock inget tvång om du joinar. Du är välkommen att joina även bara för umgängets skull.

Är du nyfiken på att veta mer om oss så tveka inte utan pma mig så svarar jag gärna på frågor.

Hemsida finns på www.sveapansar.se samt Teamspeak 3 server som är uppe 24/7.

Ser fram emot att höra av dig.

/Tokfranz


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem

Alltså. Inte för att vara sån ... men hade du/ni inte kunnat vara lite mer kreativa med namnet? Jag menar, det finns en klan som heter SVEA och en som heter Absolut Pansar. Ni har liksam bara gjort en mash up av dom två? =>

Medlem

jag testade faktiskt en del andra namn på klanen, men alla klantaggar jag kunde komma på med dom namnen var redan upptagna. Därför tog jag en lätt väg ut och valde detta namnet. Kanske inte det mest kreativa namnet på en klan men det får duga


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

1
Skriv svar