Första Wii U-recensionerna

Robot
Första Wii U-recensionerna

Brittisk tidning har publicerat de första betygen för Nintendos nya spelkonsol.

#nintendo-land, #new-super-mario-bros-u


Medlem
Första Wii U-recensionerna

hur är kontrollerna, är det lika skön känsla som i game cube eller suger den som den gjorde i nintendo wii?

Luktar den plast?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Det lilla jag provade på Gamex pekar ändå på succé!

Det kommer krävas lite att vänja sig vid med den nya kontrollen, men när den funkar så funkar den, det gjorde det i zombiU.
Kan inte säga så mycket mer än så om konsolen utan att tvinga WiiU genom ett ordentligt tungviktspass först.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Tog och förhandsbokade ZombiU Bundle med New Super Mario. Hoppas bara att det lever upp till mina förväntningar.

Medlem

Det som jag är mest intresserad av... Om man använder off-screen spelande, alltså spelar tex. Mario på gamepaden, kan man fortfarande köra två spelare då eller måste man använda tv:n för flera spelare?

Skrivet av Knubbis91:

Det som jag är mest intresserad av... Om man använder off-screen spelande, alltså spelar tex. Mario på gamepaden, kan man fortfarande köra två spelare då eller måste man använda tv:n för flera spelare?

Bra fråga, det skulle jag också vilja veta.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Var det en tysk eller brittisk tidning?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jozo:

Var det en tysk eller brittisk tidning?

Brittisk... tog fel


signatur
Medlem

Minns när Mariospel var = kvalitet, alltid tillförde något nytt och innovativt samt var värda högsta betyg. Senaste NSMB2 har 78 på Metacritic, har ej så stora förväntningar på NSMBU heller..

Medlem
Skrivet av bullen:

Minns när Mariospel var = kvalitet, alltid tillförde något nytt och innovativt samt var värda högsta betyg. Senaste NSMB2 har 78 på Metacritic, har ej så stora förväntningar på NSMBU heller..

Super Mario 3D Land som kom innan hade ju ett snittbetyg på 90 (enligt Gamerankings), så det är ju snarare kanske att NSMB2 är det första Mario-spelet på länge som fått så lågt. Sen så är ju alla betygskalor f*cked up, som om att 78 är ett lågt betyg, Nästan 80 liksom.

Sen beror det ju på vad man själv är ute efter också. Ibland är det bra att man fortsätter på samma spår, ibland inte. Modern Warfare 3 fick ju asbra kritik, medans jag själv ser det som världens mjölkprodukt, som inte heller tillförde något nytt och innovativt.

1
Skriv svar