Wolfenstein-filmen återupplivad

Robot
Wolfenstein-filmen återupplivad

Filmatiseringen av id Softwares klassiska actionspel är fortfarande aktuell.

#wolftenstein


Medlem
Wolfenstein-filmen återupplivad

Bespara oss...


signatur

Imperator

Medlem

Är i alla fall ingen Uwe Boll involverad hoppas jag . . .

Medlem

Hoppas den blir mer dålig-bra, eller hur man ska säga, än Doom.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Spelar ingen roll hur dålig filmen blir, jag vill se Mecha-Hitler på vita duken!

Inaktiv

mm..tyska soldater *fap*fap*
tror den blir så dålig att den blir bra iaf, ungefär som den svenska ninjafilmen "the ninja mission", eller dolph lundgrens filmer.

Medlem
Skrivet av Liquidedust:

Är i alla fall ingen Uwe Boll involverad hoppas jag . . .

Oj.. hoppa på Uwe Boll, så moget..

jag tyckte hans filmer är underhållande, inga mästerverk men definitivt underhållande


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:
Skrivet av Liquidedust:

Är i alla fall ingen Uwe Boll involverad hoppas jag . . .

Oj.. hoppa på Uwe Boll, så moget..

jag tyckte hans filmer är underhållande, inga mästerverk men definitivt underhållande

Snarare så att han är notorisk för att plocka upp spelserier och göra film på dem, och totalt misslyckas med att vara troget spelet alls. Inte heller tills hans fördel att han inte direkt -är- en bra regissör heller.

Menar mannen tror jag har fått fler Razzies än någon annan regissör, och jag menar hans tv-spelsfilmer gjorde även att han fick "lifetime achievement, worst director" vid Razzies.

Allt upp från Uwe Boll är en förbättring, mannen kan faen inte göra film och är om något ännu sämre på att göra film på en förlaga och vara den trogen.

Inaktiv
Skrivet av riktigninja:

mm..tyska soldater *fap*fap*
tror den blir så dålig att den blir bra iaf, ungefär som den svenska ninjafilmen "the ninja mission", eller dolph lundgrens filmer.

Dolphs filmer är åtminstone bra

Inaktiv
Skrivet av Fenix:
Skrivet av Liquidedust:

Är i alla fall ingen Uwe Boll involverad hoppas jag . . .

Oj.. hoppa på Uwe Boll, så moget..

jag tyckte hans filmer är underhållande, inga mästerverk men definitivt underhållande

Hans filmer är värdelösa, har du ens sett bloodrayne? sugiga filmer som aldrig skulle ha gjorts, postal är väl den enda som är duglig, men det är för att hela spelet är något som är urballat likaså filmen. Där går det inte göra mer random än vad spelet är.
Men dom andra han gjort är riktigt dåliga.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Fenix:
Skrivet av Liquidedust:

Är i alla fall ingen Uwe Boll involverad hoppas jag . . .

Oj.. hoppa på Uwe Boll, så moget..

jag tyckte hans filmer är underhållande, inga mästerverk men definitivt underhållande

Hans filmer är värdelösa, har du ens sett bloodrayne? sugiga filmer som aldrig skulle ha gjorts, postal är väl den enda som är duglig, men det är för att hela spelet är något som är urballat likaså filmen. Där går det inte göra mer random än vad spelet är.
Men dom andra han gjort är riktigt dåliga.

För att inte snacka om Alone in the Dark, trodde inte han kunde göra sönder ett spel mer än i Bloodrayne men icke han lyckades i stället skapa troligvis världens sämsta film någonsin med Alone in the Dark.

Medlem

Tarantino hade fan inte kunnat göra bra film av Bloodrayne, Alone in the Dark, etc. Bolls filmer är kul och campiga. Perfekt.

Medlem

Kan svära på att jag läste den här nyheten för bara några dagar sen?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av Rocky Dennis:

Tarantino hade fan inte kunnat göra bra film av Bloodrayne, Alone in the Dark, etc. Bolls filmer är kul och campiga. Perfekt.

Tarantino gör så sjukt mycket bättre filmer än boll, enda fimen jag hatade med quentin är kill bill filmerna, men pulp fiction m.m är riktigt bra filmer som flesta med honom och är bara som sagt kill bill som jag hatade.

Medlem

Jag tycker "In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale" var okej. Underhållning för en stund. Allt är vad man förväntar sig. Jag trodde inte jag skulle se en film på Prometheus-nivå heller.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Rocky Dennis:

Tarantino hade fan inte kunnat göra bra film av Bloodrayne, Alone in the Dark, etc. Bolls filmer är kul och campiga. Perfekt.

Tarantino gör så sjukt mycket bättre filmer än boll, enda fimen jag hatade med quentin är kill bill filmerna, men pulp fiction m.m är riktigt bra filmer som flesta med honom och är bara som sagt kill bill som jag hatade.

Vad jag menade var att ingen, oavsett talang, skulle kunna göra något bra med de licenser som Boll har jobbat med. Han har gjort ganska kackiga filmer men de är ändå underhållande och oförglömliga i sin charmiga lökighet.

1
Skriv svar