Command & Conquer-beta under första halvan av 2013

Robot
Command & Conquer-beta under första halvan av 2013

Free-to-play-strategiliret är tänkt att testas i större skala och betan ska pågå längre än någonsin tidigare för varumärket med start under första halvan av nästa år.

#bioware-victory, #command-conquer-2013, #command-conquer-4, #command-conquer-generals


Medlem
Command & Conquer-beta under första halvan av 2013

Är detta det som var generals 2? Eller?

O_o


signatur

Videomupp

Medlem

Vill ha c&c spel i SP läge. Bygga murar, mysiga baser. Utan att MP "balans" och MP-fart ska förstöra allt. Bygga baser, story å mys! Ja tack


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

under tiden jag väntar på detta grottar jag ner mig med lite tiberian sun

ett av de få spelen som jag gillar att spela som ond i

(nostalgitrip)
http://www.home.no/cfw-gaming/tiberiansun/index.html


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

Det känns som om detta spel kommer att floppa sönder!

Vart är känslan? Vart är den riktiga fokusen? Spenderade väldigt mycket tid på Generals 1!

Jag kan redan nu se det framför mig: C & C Premium, DLC, mikrotransaktioner och allt det där tyvärr.

Medlem

Hur tänker de återfinna gamla Generals-känslan, eller Tiberian Sun känslan, jo, genom att göra nånting helt annat...

Medlem

Aka ge det en chans som allt annat.
Kommer inte direkt kosta mig något lol

Medlem

Aka ge det en chans som allt annat.
Kommer inte direkt kosta mig något lol

Medlem

Att erkänna C&C 4 som botten spel är en bra start.
Så man undrar om de kan göra ett bra spel igen.
Men ett MP lockar inte mig egentligen då skirmich med alla fria kommunity modade banor är det som är roligast.

F2P lockar inte alls då "betalningen" kommer att förstöra spelet.
för utan SP vill jag nog inte ha detta.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv
Skrivet av bondmaster:

under tiden jag väntar på detta grottar jag ner mig med lite tiberian sun

ett av de få spelen som jag gillar att spela som ond i

(nostalgitrip)
http://www.home.no/cfw-gaming/tiberiansun/index.html

Nod är underbara att spela, likaså när man lirade renegade på internet. Lirade alltid nod, skönare vapen och allt.

Inaktiv

Det här är väl knappast Generals 2? Från början var väl tanken så, men blev därefter free2play och borde kanske heta C&C F2p eller nåt som ärligt visar mer vad det är för spel.

Att nu då endast kalla det för Command & Conquer är ju helt fel då det spelet släpptes för längesedan och var en megahit.
Stör mig när gamla namn återanvänds utan undertitel eller något för att skilja dom åt. Snacka om att förstöra ett varumärke.

Medlem

Ja, detta låter väl bra. Men man glömmer lätt att det i slutändan är EA som rycker i spakarna, och då hamnar de monetära intresserna alltid först.

Medlem
Skrivet av Xzander:

Ja, detta låter väl bra. Men man glömmer lätt att det i slutändan är EA som rycker i spakarna, och då hamnar de monetära intresserna alltid först.

Troligtvis inte, Bioware är deras guldgris tillsammans med svanen DICE. Dem låter spelstudiorna sköta sitt.

Personligen är jag faktiskt rätt så glad över att vi ett proper MMORTS liknande spel. Tycker om Battleforge och End of Nations skarpt, så varför ska detta floppa?

Inaktiv
Skrivet av Jonlissla:
Skrivet av Xzander:

Ja, detta låter väl bra. Men man glömmer lätt att det i slutändan är EA som rycker i spakarna, och då hamnar de monetära intresserna alltid först.

Troligtvis inte, Bioware är deras guldgris tillsammans med svanen DICE. Dem låter spelstudiorna sköta sitt.

Personligen är jag faktiskt rätt så glad över att vi ett proper MMORTS liknande spel. Tycker om Battleforge och End of Nations skarpt, så varför ska detta floppa?

Tycker battleforge var rena dyngan, såg intressant ut tills att jag installerade och spelade en stund. Det togs bort då rätt snabbt.

1
Skriv svar