Testa Lego Lord of the Rings

Robot
Testa Lego Lord of the Rings

Demoversion nu tillgänglig till pc.


Medlem
Testa Lego Lord of the Rings

Det är inte varje dag man ser ett demo till PC, så man mår ju ladda ner denna utrotningshotade art.

Medlem

Passande spel till jul det här

"Det finns sedan tidigare på konsolernas nätverkstjänster." Kommer det på onsdag till 360 eller? Hittar det inte


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Det är inte varje dag man ser ett demo till PC, så man mår ju ladda ner denna utrotningshotade art.

Håller helt med, saknar tiden då man faktiskt kunde testa en liten del av ett spel och se för en själv om det är värt ett köp eller inte. Det är inte alla som har tillgång till betaversioner eller liknande.

Inaktiv

Sen föddes piratkopiering som fungerar alldeles ypperligt som demo.

Medlem

Verkade bra, härligt tema de hittat! Men störde mig på att autosiktet verkar ha tagits bort gällande viktiga skott, som Uruk-Haierna på stegarna som exempel. Stå där o dra runt ett stelstyrt sikte medan fienden står o slår mig i huvudet


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Är ju nåt visst med dom här legospelen. Måste testas

Medlem

Ja, det verkar då inte finnas nån demo till Xbox 360 vad jag kan se - synd, för jag gillar idén men köper sällan såna här spel osedda :/


signatur

War, War never changes...

Skrivet av Tarotikum:

Ja, det verkar då inte finnas nån demo till Xbox 360 vad jag kan se - synd, för jag gillar idén men köper sällan såna här spel osedda :/

Visst är det konstigt det brukar ju släppas demo. Du får testa till PC


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av Nightswipe:

Passande spel till jul det här

Absolut! Har haft en lång funderare på vad som passar till jul, som går att spela tillsammans och funkar för alla åldrar. Och "Lego Lord of the Rings" passar perfekt


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

NU finns demo på 360


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar