Superbox för Assassin's Creed på väg

Robot
Superbox för Assassin's Creed på väg

Fem konsoltitlar i en samling, inklusive tillägg och annat gött. Assassin's Creed Anthology kan bli något extra för den som missat Ubisofts lönnmördarvåg.

#assassins-creed-iii, #assassins-creed, #assassins-creed-ii, #assassins-creed-brotherhood, #assassins-creed-revelations, #ubisoft


Superbox för Assassin's Creed på väg

Det var på tiden, men 150 euro är för mycket, hallå Ubisoft!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Äger inte ett enda Assassin's Creed spel så detta blir ett köp när väl priset har fallit lite.

Medlem

Det är såhär man gör en trilogi/antologi, Bioware. Med ALLA DLCs.

Ta lärdom av detta med erat Mass Effect trilogi paket.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Redaktör
Ponny

Jag har alla.

Måste. Ha. Denna. Också.

Fan, också.


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

Har frågat innan men är fortfarande osäker:
Gillade inte Ass1
Testade Ass2 och ett av de bättre spelen jag lirat
Sitter nu på Ass Brotherhood och undrar om jag ska köra igenom detta och Revelations innan jag ger mig på trean? Eller blir det för mycket av samma?

Tänker mer då gameplaymässigt och inte storymässigt, för kommer jag att köpa trean så tittar jag på youtubeklipp för att få en sammanfattning av vad jag missat.

Men i Brotherhood kan man tex ta över byggnader osv, hur utvecklas detta framåt i serien? Eller kör dom en GTA och ta bort husägande o lägger till socialt gameplay med bowling?

Medlem

Jag gillade ettan för sin nya stil, men 2an och dess fristående expansioner tyckte jag inte var nån höjdare, men det här har jag sett fram emot länge nu, och jag har på känn att det kan bli det bästa i serien.

Skrivet av Aresz:

Har frågat innan men är fortfarande osäker:
Gillade inte Ass1
Testade Ass2 och ett av de bättre spelen jag lirat
Sitter nu på Ass Brotherhood och undrar om jag ska köra igenom detta och Revelations innan jag ger mig på trean? Eller blir det för mycket av samma?

Tänker mer då gameplaymässigt och inte storymässigt, för kommer jag att köpa trean så tittar jag på youtubeklipp för att få en sammanfattning av vad jag missat.

Men i Brotherhood kan man tex ta över byggnader osv, hur utvecklas detta framåt i serien? Eller kör dom en GTA och ta bort husägande o lägger till socialt gameplay med bowling?

Av egen erfarenhet blev det för mycket av samma, för tätt inpå, och jag älskar serien


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Kommer definitivt köpas om det nu ligger någon sanning i det.

Skrivet av Fredrik Eriksson:

Jag har alla.

Måste. Ha. Denna. Också.

Fan, också.

Those bastards!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Detta är något som ska köpas! Kan man sälja sina tidigare spel!

FZ, ni får se till att ha detta som en tävling när det kommer ut!


signatur

Cheers, to those beautiful ignorant Bastards

Medlem

Tycker inte att 150 Euro är för mycket, tänk på att det är alla spel + alla DLC. Så jag tycker att det är ett rimligt pris, som vi vet kan priset alltid gå ner ju närmare vi kommer tills det ska släppas!

Medlem

Coolt..synd att man precis har köpt dom första två

1
Skriv svar