Littlebigplanet Karting

Robot
Littlebigplanet Karting

När Sackboys motordrivna racingfest är ett lyckans lotteri snarare än ett lyckligt äventyr vet vi att något är väldigt fel.

#united-front-games, #sleeping-dogs, #grand-theft-auto-5-2, #modnation-racers, #littlebigplanet-karting, #nintendos, #diddy-kong-racing


Medlem
Littlebigplanet Karting

Pass för min del. Jag väntar på Mario Kart till Wii U istället, för det lär nog komma inom en snar framtid om jag känner Nintendo rätt

Medlem

Visserligen bara en persons åsikt men attans, verkar som alla mina farhågor besannas. :/ Känns som de tänkte sig att den grafiska stilen och lite humor i kanten skulle fixa spelet av sig självt?

Medlem

Trist! Jag hade hoppats på detta spel då jag älskar Mario Kart och LBP 1 och 2.. får se om jag plockar upp det i någon rea-korg om något år.

Mario Kart U känns ju väldigt mycket mer intressant helt plötsligt..

MFC
Medlem

jahapp ... det var det då


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Förstår inte poängen med att göra ett spel som heter LittleBigPlanet Karting? ... Fanns det inte redan ModNations Racer?

Medlem

Spelet har fått runt 8/10 i de flesta recensioner som finns ute, de båda senaste Mario Kart-spelen låg också kring samma betygsnitt, så detta ser helt klart intressant ut.

Medlem

IGN 5/10 och GameSpot 7/10 så vad trodde ni?

1
Skriv svar