Molyneux nyfikna spel släppt

Medlem

Vet inte om jag själv kommer att lägga ner så himla mycket tid på att skala kub, men jag kommer nog att följa det för att se vad som dyker upp. Tycker att det är en intressant idé.

Självklart var jag tvungen att trycka dit en FZ-logo, som jag råkade förstöra i sista sekund. Dessutom kraschade appen sekunden efter och skärmen blev helt vit.

Medlem

Chopper du sa "köpte", det betyder att man ger en viss summa för något och får det


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av chopper:

Bedrövligt dåligt. Men inte oväntat av denna mupp.
Men han drar väl in en hel del på detta crap.

Jag säger varken bu eller bä, men hur är det egentligen dåligt? Är det ett spel?

Unikt ja.Man undrar om det är ett spel eller en smart sak för nyfikenheten hos spelare är ju något han lockat fram.
Men spel ? Svårt att säga för vad är ett spel egentligen.
En får veta vad som finns så många köper "idiotin" för äran att bara vara ensam om hemligheten. Så han lyckas ju lura en hel del med detta crap.
Spel nej inte enligt mig. Men smart sätt att sälja "något" på. Då allt går att sälja med mördande reklam och exklusiv nyfikenhet. Men det är min åsikt att han lurar många med detta.

Fast det är ju gratis? Verkar inte ens stödja transaktioner med riktiga pengar i nuläget.

Jag skrev inte att det kostade något...

"Men han drar väl in en hel del på detta crap."
"smart sätt att sälja "något" på"

Vad menade du att han 'drar in' och säljer då?
Och vem lurar han om ingen betalar för det?

Medlem

Är inte detta förbjudet i Sverige, Svenska spel har väl monopol på lotterier?

Medlem

Skitkul på något skumt sätt.... men slukade all batteri på min iPhone 5:a..... gick från 80% till 3% tog några timmar iofs 0_o

Medlem
Skrivet av mr_jingles:

Är inte detta förbjudet i Sverige, Svenska spel har väl monopol på lotterier?

Som jag tolkat det räknas det väl bara som lotteri om det inte kräver någon slags insats från "spelaren". Skrapa en lott kräver t.ex. ingen insats, men vinna en slogantävling kräven en insats, och behöver därför beskattas.

Någon som vågar sig på en gissning på hur många lager kuben innehåller? Hur många rutor innehåller varje sida av kuben?

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av chopper:

Bedrövligt dåligt. Men inte oväntat av denna mupp.
Men han drar väl in en hel del på detta crap.

Jag säger varken bu eller bä, men hur är det egentligen dåligt? Är det ett spel?

Unikt ja.Man undrar om det är ett spel eller en smart sak för nyfikenheten hos spelare är ju något han lockat fram.
Men spel ? Svårt att säga för vad är ett spel egentligen.
En får veta vad som finns så många köper "idiotin" för äran att bara vara ensam om hemligheten. Så han lyckas ju lura en hel del med detta crap.
Spel nej inte enligt mig. Men smart sätt att sälja "något" på. Då allt går att sälja med mördande reklam och exklusiv nyfikenhet. Men det är min åsikt att han lurar många med detta.

Fast det är ju gratis? Verkar inte ens stödja transaktioner med riktiga pengar i nuläget.

Jag skrev inte att det kostade något...

"Men han drar väl in en hel del på detta crap."
"smart sätt att sälja "något" på"

Vad menade du att han 'drar in' och säljer då?
Och vem lurar han om ingen betalar för det?

Om man köper en ide så betyder inte det att man betalar pengar för den. Man tar den till sig.
Smart sätt att sälja betyder: att man fångar mångas uppmärksamhet.
Och han gör det knappast gratis han tjänar på reklamen.
Och han lurar många att delta i detta crap även om man inte betalar direkt så tjänar han som sagt på reklamen.
Även gratis appar betalar sig.
Visst är det unikt men bara för de som köper detta koncept och deltar i detta reklam jippo.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Medlem

är det bara jag som får error? har testat nu hela dagen och ja kommer inte in, lite besviken man blir faktiskt

Medlem

"Kattmat för 2 år! Är du inte glad Gertrud? - Jag har ju inte ens en katt?"


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ge oss bildbevis på att du hackat in en FZ-logga i kuben och vi skickar... ett hemligt pris!

Duger det?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fuskobot:

http://imageshack.us/photo/photo/339/screenshot2012110621550....

Efter hårt slit och ett antal förstörda försök.

Cool!


signatur
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ge oss bildbevis på att du hackat in en FZ-logga i kuben och vi skickar... ett hemligt pris!

Utmaningen just nu ligger ju onekligen i att hinna innan någon raserar din skapelse. Själv är detta det jag uppnådde efter måånga försök. Jag gillar även ögonblicken som befann sig när jag var en kub ifrån att vara klar med lite mer avancerade skulpturer och ska precis ta ett screenshot när servern uppdaterar och allt du gjort ser ut som en granat slängts in.

Behold!!

http://i.imgur.com/1h0VQ.png

phi
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av chopper:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av chopper:

Bedrövligt dåligt. Men inte oväntat av denna mupp.
Men han drar väl in en hel del på detta crap.

Jag säger varken bu eller bä, men hur är det egentligen dåligt? Är det ett spel?

Unikt ja.Man undrar om det är ett spel eller en smart sak för nyfikenheten hos spelare är ju något han lockat fram.
Men spel ? Svårt att säga för vad är ett spel egentligen.
En får veta vad som finns så många köper "idiotin" för äran att bara vara ensam om hemligheten. Så han lyckas ju lura en hel del med detta crap.
Spel nej inte enligt mig. Men smart sätt att sälja "något" på. Då allt går att sälja med mördande reklam och exklusiv nyfikenhet. Men det är min åsikt att han lurar många med detta.

Fast det är ju gratis? Verkar inte ens stödja transaktioner med riktiga pengar i nuläget.

Men det kommer att ske genom IAP och för att inte tala om £50.000-mejseln som kommer senare som DLC.

Så visst kommer han att tjäna pengar på det.

Medlem

http://i.imgur.com/OlXOW.png

Var rätt så nöjd, tills jag zoomade ur och såg att den såg ut som skit och såg att folk hade börjat på hackat vid mig..

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Fuskobot:

http://imageshack.us/photo/photo/339/screenshot2012110621550....

Efter hårt slit och ett antal förstörda försök.

Cool!

Mitt bidrag! Inte helt korrekt, men jag gjorde den från minnet, utan mall! Bonuspoäng?

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Fuskobot:

http://imageshack.us/photo/photo/339/screenshot2012110621550....

Efter hårt slit och ett antal förstörda försök.

Cool!

Mitt bidrag! Inte helt korrekt, men jag gjorde den från minnet, utan mall! Bonuspoäng?

Får error 403 när jag klickar på länken.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av kabex:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Fuskobot:

http://imageshack.us/photo/photo/339/screenshot2012110621550....

Efter hårt slit och ett antal förstörda försök.

Cool!

Mitt bidrag! Inte helt korrekt, men jag gjorde den från minnet, utan mall! Bonuspoäng?

Får error 403 när jag klickar på länken.

Jag misstänkte att det kunde bli nåt sånt. Jag är påt'!

Edit: Fixat!

12
Skriv svar