Bloggpostning - onödigt svårhittat?

Medlem
Bloggpostning - onödigt svårhittat?

Tänkte idag börja skriva min blogg här då jag har tappat momentum på min ordinarie sida.

På gott humör gick jag till FZ Bloggar. Och letade. Och letade.

Varför finns det ingen "Skriv blogg"-knapp på Blogg-sidan? Det verkar vansinnigt förvirrande om det är tänkt att man inte kan gå den vägen för att skriva i sin blogg.

Behöver även hjälp att faktiskt hitta till funktionen där man skriver i sin blogg..


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skägg.
10 Chambers

Ingen dum idé, tar det vidare med kodfolket! Annars är det Bloggpanelen som gäller, du hittar den under "Mitt FZ"-menyn.


signatur
Medlem

Om jag inte hittar den där då?

Ser följande;

Bilduppladdning, Album, Inställningar,, Min profil.

Edit: Är det eventuellt så att den endast dyker upp där efter att man skapat en blogg? Isånafall ser jag en ond cirkel skapas.

Edit2: Yes, stämmer bra det. Nu finns den där, efter att jag följde din länk och skapade bloggen. Hur kommer man då dit om man inte har skapat bloggen än?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Stag:

Om jag inte hittar den där då?

Ser följande;

Bilduppladdning, Album, Inställningar,, Min profil.

Edit: Är det eventuellt så att den endast dyker upp där efter att man skapat en blogg? Isånafall ser jag en ond cirkel skapas.

Edit2: Yes, stämmer bra det. Nu finns den där, efter att jag följde din länk och skapade bloggen. Hur kommer man då dit om man inte har skapat bloggen än?

Eftersom det var länge sedan jag gjorde det vet jag faktiskt inte Får kolla upp det och försöka göra processen smidigare. Vi går igenom sajten då och då för att hitta märkliga manövrar men detta måste vi ha missat.


signatur
Medlem

mitt fz -> min profil -> hantera min profil -> blogg.... lite långsökt, ja

Medlem

Hah så var det ja.. Nåja, nu är det iallafall uppdagat!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar