Första kublagret snart borta i Curiosity

Robot
Första kublagret snart borta i Curiosity

Peter Molyneyxs sociala spelexperiment får en stark start.

#22-cans, #curiosity


Inaktiv
Första kublagret snart borta i Curiosity

Peter, true hero and great keyboard warrior!

Medlem

Curiosity; När du inte slösar bort tillräckligt mycket av ditt liv på facebook.

Medlem

På vilken platform är det?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

På vilken platform är det?

iOS/Android

Medlem

Räcker att jag tar sista klossen sen

Medlem

undrar verkligen vad det är som döljer sig när 1 person får se det.. kanske nåt pris eller nåt?

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

undrar verkligen vad det är som döljer sig när 1 person får se det.. kanske nåt pris eller nåt?

Läste lite i spelreglerna. Den person som tar bort sista klossen kommer få en videolänk skickad till sig som beskriver priset. Sen är det upp till vinnaren själv om denne vill dela videon eller inte.
Däremot står det också att för de som är med och ser kubens sista lager kommer priset vara uppenbart.

Medlem

Där är konstigt vad intressant ett spel om en kub kan vara då:)

Medlem

Kolla färgerna! Det är något med Android och Nvidia! Uuuujejuj!

Medlem
Skrivet av anchortag:
Skrivet av SWEBarb:

undrar verkligen vad det är som döljer sig när 1 person får se det.. kanske nåt pris eller nåt?

Läste lite i spelreglerna. Den person som tar bort sista klossen kommer få en videolänk skickad till sig som beskriver priset. Sen är det upp till vinnaren själv om denne vill dela videon eller inte.
Däremot står det också att för de som är med och ser kubens sista lager kommer priset vara uppenbart.

Inte riktigt, det står att det kommer vara uppenbart för alla som är med när kuben är på sitt sista lager, inte vad priset är.
Om det inte var det du menade, då ber jag om ursäkt.

Medlem

Jag verkar inte få några uppdateringar alls efter att första kublagret är borta, ser bara mina egna tippeti- & tappningar.

Medlem

Zedrix, prova att logga ut o in samt zooma in för fullt, kan hjälpa till att uppdatera

Medlem

fan vad poängen bara försvinner ibland? hade fan 270 000 å så pang.. hade jag bara 12 000


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av joary639:

fan vad poängen bara försvinner ibland? hade fan 270 000 å så pang.. hade jag bara 12 000

De hade tydligen problem med överbelastning i början, det ska vara löst nu.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av joary639:

fan vad poängen bara försvinner ibland? hade fan 270 000 å så pang.. hade jag bara 12 000

De hade tydligen problem med överbelastning i början, det ska vara löst nu.

250 000 försvann typ för en timme sedan.. antar att jag inte kommer se röken av dem igen.
men första dagen så försvann det hela tiden 2000 när man kolla på info som skulle kosta 100.
Nja inte så stabilt nej.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av NoiizeR:

Zedrix, prova att logga ut o in samt zooma in för fullt, kan hjälpa till att uppdatera

Tack för tipset, har dock fortsatt stora problem. Sen igår har jag bara lyckats uppdatera kuben 2 gånger. Går det att aktivt logga ut och in, eller är det bara att stänga ner appen och starta upp igen?

Medlem
Skrivet av Zedrix:
Skrivet av NoiizeR:

Zedrix, prova att logga ut o in samt zooma in för fullt, kan hjälpa till att uppdatera

Tack för tipset, har dock fortsatt stora problem. Sen igår har jag bara lyckats uppdatera kuben 2 gånger. Går det att aktivt logga ut och in, eller är det bara att stänga ner appen och starta upp igen?

Stänga ner antar jag... hade problem med detta första dagen men nu uppdateras det tätt. Satt o plippade bort rutor när jag insåg att någon annan gjort det på samma ställe så mitt blev avbrutet. hände 2 ggr under ca 5 min

1
Skriv svar