Branschanalytiker: GTA 5 säljer 25 miljoner första året

Robot
Branschanalytiker: GTA 5 säljer 25 miljoner första året

Branschanalytikern Jesse Divnich förväntar sig en GTA 5-lansering i april.

#rockstar, #grand-theft-auto-5-2, #grand-theft-auto-iv


Medlem
Branschanalytiker: GTA 5 säljer 25 miljoner första året

Inte illa!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Men vad har Michael Pacter att säga om detta? det är ju frågan alla undrar!

Medlem

Spännande tider för aktieägarna, själv bryr jag mig inte hur mycket det säljer, vet bara att jag kommer garanterat lira det.

Medlem

Det kan bli svårt, men med slutet på en konsoll generation så finns det ju betydligt mer konsumenter nu i jämnförelse


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Detta skall jag, om budget min tillåter, införskaffa samt avnjuta sena kvällar med kanske en skvätt Rosé och ett par konfekter från Harrys runt hörnet.

Medlem

GTA är så över hypat

Medlem

Släpp det till PC samma datum så kommer nog GTA5 nå siffran betydligt snabbare.


signatur

Gamertag: Kurdpopcorn på det mesta.

Medlem

Ja åtminstone är det inte Pachter ni citerar denna gång...

Medlem

GTA är en del av allas barndom, det har byggt oss och har varit en del av dom flesta människors liv. Dom flesta serier som jag tror Failar på att vara lika legendarisk som GTA är att dom inte angagerar sig så mycket i det, dom vill bara spy ut spel varje månad, dom vill bara ha pengar men våra underbara rockstar spyr inte ut spel varje år dom satsar på det i flera år sen så när det känns redo så släpps den. Sist men störst är ju att Rockstar lyssnar på sina fans! Detta är något som T.ex CoD verkar har tappat och flesta serier som ex Resident evil. Detta är vad jag tycker om och om 25 miljoner stämmer så är jag bland dom 25 miljoner med GTAorgie


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av TIPP_X:

GTA är så över hypat

Saken är väl att det är användarna själva som hypar upp det.

Och jag erkänner till detta. GTA V lär bli nice.

Skrivet av kabex:
Skrivet av TIPP_X:

GTA är så över hypat

Saken är väl att det är användarna själva som hypar upp det.

Och jag erkänner till detta. GTA V lär bli nice.

Precis, de längtar väl efter det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Inaktiv
Skrivet av kurdpopcorn:

Släpp det till PC samma datum så kommer nog GTA5 nå siffran betydligt snabbare.

Jag tänker då inte spendera mer pengar på konsol-spel.

Medlem

Nog för att det är en populär spelserie men 25 milj är väl ändå att ta i? ca dubbelt så många ex som gta4 som ändå var något av en succé. 15 verkar mera rimligt. Återstår la att se...

Medlem

Tveksamt om jag kommer köpa till konsoll.. Kommer väl vara lika låg fps som GTA4. Hoppas man inte behöver vänta för länge på pc...

Medlem

Jag tvivlar på att dom kommer nå hela 25 miljoner exemplar, om dom kommer slå 4an med hästlängder så tror jag det kommer sälja max 18 miljoner exemplar.

Men då måste Rockstar släppa pc versionen samma år!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Tips är att satta på amerikanska bilmärket atm.
Stom + förstörelse = Produktion

Den enes död den andres bröd =D

Medlem
Skrivet av slagzo:

Tveksamt om jag kommer köpa till konsoll.. Kommer väl vara lika låg fps som GTA4. Hoppas man inte behöver vänta för länge på pc...

Ja, för PC-versionen var ju såå välgjord. Don't get me wrong, jag spelar bara på PC. Men som sagt, GTA IV till PC sög. :/

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av slagzo:

Tveksamt om jag kommer köpa till konsoll.. Kommer väl vara lika låg fps som GTA4. Hoppas man inte behöver vänta för länge på pc...

Ja, för PC-versionen var ju såå välgjord. Don't get me wrong, jag spelar bara på PC. Men som sagt, GTA IV till PC sög. :/

Jag såg då inga fel med PC-versionen? Jag tyckte den funkade hur bra som helst... Man ska inte vara så nogräknad

Medlem
Skrivet av tavener:
Skrivet av Eight08:
Skrivet av slagzo:

Tveksamt om jag kommer köpa till konsoll.. Kommer väl vara lika låg fps som GTA4. Hoppas man inte behöver vänta för länge på pc...

Ja, för PC-versionen var ju såå välgjord. Don't get me wrong, jag spelar bara på PC. Men som sagt, GTA IV till PC sög. :/

Jag såg då inga fel med PC-versionen? Jag tyckte den funkade hur bra som helst... Man ska inte vara så nogräknad

Förutom det faktum att spelet laggade något otroligt om man inte hade en extrem pc vid släppet? Det var fruktansvärt dåligt optimerat för pc.

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av tavener:
Skrivet av Eight08:
Skrivet av slagzo:

Tveksamt om jag kommer köpa till konsoll.. Kommer väl vara lika låg fps som GTA4. Hoppas man inte behöver vänta för länge på pc...

Ja, för PC-versionen var ju såå välgjord. Don't get me wrong, jag spelar bara på PC. Men som sagt, GTA IV till PC sög. :/

Jag såg då inga fel med PC-versionen? Jag tyckte den funkade hur bra som helst... Man ska inte vara så nogräknad

Förutom det faktum att spelet laggade något otroligt om man inte hade en extrem pc vid släppet? Det var fruktansvärt dåligt optimerat för pc.

Det har du i och för sig rätt i

Medlem
Skrivet av electric8:

GTA är en del av allas barndom, det har byggt oss och har varit en del av dom flesta människors liv. Dom flesta serier som jag tror Failar på att vara lika legendarisk som GTA är att dom inte angagerar sig så mycket i det, dom vill bara spy ut spel varje månad, dom vill bara ha pengar men våra underbara rockstar spyr inte ut spel varje år dom satsar på det i flera år sen så när det känns redo så släpps den. Sist men störst är ju att Rockstar lyssnar på sina fans! Detta är något som T.ex CoD verkar har tappat och flesta serier som ex Resident evil. Detta är vad jag tycker om och om 25 miljoner stämmer så är jag bland dom 25 miljoner med GTAorgie

Du har fel, GTa var aldrig del av min barndom.

1
Skriv svar