Heta Unreal Engine 3-mmorpg:t Bless Online filmuppvisat

Robot
Heta Unreal Engine 3-mmorpg:t Bless Online filmuppvisat

Neowiz Bless Studio visar återigen upp sitt koreanska onlinerollspel – en ren gameplay-rulle samt en teaser som bygger på ingame-grafik. Missa inte!

#bless-online


Medlem
Heta Unreal Engine 3-mmorpg:t Bless Online filmuppvisat

gualet guött du!

Medlem

Tänker på något annat MMO som visades tidigare i år, också med fantastisk grafik... kan det vara samma?

Medlem

Ser galet fint ut, grym grafik:P men tror inte det kommer va nått kul då det kommer vara som alla andra koreanska (tror jag det är) spel.

Medlem
Skrivet av Svanberg:

Tänker på något annat MMO som visades tidigare i år, också med fantastisk grafik... kan det vara samma?

Ah, du menar Black Desert, som vi skrev om i september.

Här är ett annat coolt mmorpg, Project D som vi även skrev om förra året.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

"Fullständigt ingame". Det är ungefär som att visa upp in-game cinematicsen från Starcraft 2 och säga att "SÅHÄR ser det ut när man spelar!"

Efter att man har lagt på ett plottrigt UI, muspekare och tagit bort alla coola kameravinklar, specialgjorda animationer, och slow-motion (som skulle vara väldigt svårt att implementera i ett mmo) så kommer det troligtvis inte skilja sig särskilt mycket från de andra koreanska mmo:erna idag. Tera, Vindictus och Blade & Soul är alla lika detaljrika som detta imo. Men ja, grafik och häftiga trailers säljer.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Svanberg:

Tänker på något annat MMO som visades tidigare i år, också med fantastisk grafik... kan det vara samma?

Ah, du menar Black Desert, som vi skrev om i september.

Här är ett annat coolt mmorpg, Project D som vi även skrev om förra året.

Ja juste, tack så mycket!

Medlem

Agh, jag skummade runt lite till och såg att vi missat den längre ingame-sekvensen som dök upp igår. Nåväl, uppdaterat och inbäddat, hoppas ni får ut något av det


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Svanberg:

Tänker på något annat MMO som visades tidigare i år, också med fantastisk grafik... kan det vara samma?

Ah, du menar Black Desert, som vi skrev om i september.

Här är ett annat coolt mmorpg, Project D som vi även skrev om förra året.

Ja juste, tack så mycket!

På tal om Black Desert såg jag nu även att Steparu senare i september publicerade en matig intervju om det. Kan vara värt om du tyckte att liret verkade intressant.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=HR_iBJcZtwI&hd=1 är ett mer rättvis trailer som visar hur det är ingame. Det ser ganska alldagligt ut.

Medlem

Fint och tjusigt och snyggt och... ja, till det yttre. Sen verkar resten suga åsneballe. Som det brukar vara med Koreanska mmo:n.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Svanberg:

Tänker på något annat MMO som visades tidigare i år, också med fantastisk grafik... kan det vara samma?

Ah, du menar Black Desert, som vi skrev om i september.

Här är ett annat coolt mmorpg, Project D som vi även skrev om förra året.

Ja juste, tack så mycket!

På tal om Black Desert såg jag nu även att Steparu senare i september publicerade en matig intervju om det. Kan vara värt om du tyckte att liret verkade intressant.

Det är verkligen löjligt snyggt. Hoppas det når hit, och är mer till det än bara en snygg yta.

Medlem

Snedluggar, bautatuttar, lejonhövdade humanoider, generiska orcs eller motsvarande... yawn.

Medlem

Omg.. omg omg! Det... det ser ut som alla andra pisstråkiga asiatiska skit "free2play" spel. Denna gången med en vettigare grafikmotor och inget de stuvat ihop i sin källare. Nejtack.

Edit; Älskar hur 80% av alla kommentarer är "WAOW DET E JU FINFIN GRAFIK"

Barn idag, mycket grafik lite gameplay. Då är de nöjda.

Undrar när det ska släppas något bra spel.

Medlem

Skriker medelmåttigt dussin-MMO om det där......jag är inte pepp alls....

Medlem

Fräsigt! Jag får Lineage 2-vibbar

Medlem

de borde göra en film med den där motorn istället för ett spel. skulle nog funka bättre.

Inaktiv

kanske går attt ragga koreanska brudar i det här

Inaktiv

Blinkande texturer och skuggor, stora bröst och låg framerate. Såg några sekunder och fick ett bekant intryck (negativt). Förresten, jag tror vi alla kan klura ut hur /dance kommer att se ut

Medlem

Koreanska mmo:n lyckas ofta med grafiken, men flesta av de jag testat är tyvär rätt dåliga på combaten etc, även om det ser mycket "flashigt" och coolt ut.

1
Skriv svar