väldigt mkt fina brudar i sleeping dogs

Inaktiv
väldigt mkt fina brudar i sleeping dogs

det spelet har fått mig att gilla asiatiska brudar nu .. jättesöta när dom klagar på kinesiska om man håller fast dom
..eller när dom följer efter och vill ha tillbaks handväskan
observera att jag inte tänker åka till hongkong och prova på riktigt

Medlem

Kan du inte bara skapa en blogg för dig själv istället för att konstant skapa trådar utan diskussionsvärde. Det börjar bli irriterande, troll.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Det är ett spel, ut o träffa riktiga damer,,,,

Medlem

Jag är en expert på att gissa, när jag såg rubriken gissade jag på att det var "riktigninja" som hade gjort tråden.

Så, i övrigt, vad tycker du om spelet då riktigninja, om man bortser från vad du skrev i trådstarten?

Inaktiv
Skrivet av Siken:

Jag är en expert på att gissa, när jag såg rubriken gissade jag på att det var "riktigninja" som hade gjort tråden.

Så, i övrigt, vad tycker du om spelet då riktigninja, om man bortser från vad du skrev i trådstarten?

Det är allt som gta 4 borde varit. Tvivlar på att gta 5 kommer bli bättre än sleeping dogs. Dom gör nog bara en snabb portning som hackar och har stretchade texturer. 4 är fortfarande trasigt.

Medlem
Skrivet av redruM:

Kan du inte bara skapa en blogg för dig själv istället för att konstant skapa trådar utan diskussionsvärde. Det börjar bli irriterande, troll.

Måste du alltid kommentera i hans trådar då? Tillför inte något precis.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av redruM:

Kan du inte bara skapa en blogg för dig själv istället för att konstant skapa trådar utan diskussionsvärde. Det börjar bli irriterande, troll.

Måste du alltid kommentera i hans trådar då? Tillför inte något precis.

Efter en snabb koll kan jag konstatera att jag aldrig har skrivet i en enda tråd riktigninja har skapat innan. Och det är just av anledningen att trådarna saknar diskussionsunderlag. Det motverkar hela syftet med att ha ett forum.


signatur

Burn in the light.

Medlem

@PurreSnurre, du har nog inte sett den ström med spamartade trådar som riktigninja har producerat...


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av redruM:
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av redruM:

Kan du inte bara skapa en blogg för dig själv istället för att konstant skapa trådar utan diskussionsvärde. Det börjar bli irriterande, troll.

Måste du alltid kommentera i hans trådar då? Tillför inte något precis.

Efter en snabb koll kan jag konstatera att jag aldrig har skrivet i en enda tråd riktigninja har skapat innan. Och det är just av anledningen att trådarna saknar diskussionsunderlag. Det motverkar hela syftet med att ha ett forum.

Du har rätt, blandade ihop dig med någon annan. My bad.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av Stag:

@PurreSnurre, du har nog inte sett den ström med spamartade trådar som riktigninja har producerat...

Kan ha missat det mesta kanske.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Gör oss alla en tjänst och börja blogga istället för att skapa trådar i forumet riktigninja, så kan du ventilera pubertetstankarna där.

Medlem

Håhå jaja!

Håller med Redrum.

Men måste erkänna att riktigninjas trådar alltid får mig att flina


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Du borde börja spana in rockbrudar istället tycker jag. Det är dom som räknas.

Skrivet av redruM:
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av redruM:

Kan du inte bara skapa en blogg för dig själv istället för att konstant skapa trådar utan diskussionsvärde. Det börjar bli irriterande, troll.

Måste du alltid kommentera i hans trådar då? Tillför inte något precis.

Efter en snabb koll kan jag konstatera att jag aldrig har skrivet i en enda tråd riktigninja har skapat innan. Och det är just av anledningen att trådarna saknar diskussionsunderlag. Det motverkar hela syftet med att ha ett forum.

Ta det nu lite lugnt. riktigninja är en godhjärtad FZ forumprofil och har underförstått dispans och extra stort artistiskt svängrum i sina trådar. Det är bara så det är. Om det kommer en till, en copycat eller liknande, ja då jävlar kommer vi kliva in med stora diskussionsunderlagsavsaknadkritiken och trådlåsarklubban ska du se. Inte sant FZ crew?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

riktigninja borde avgå.

Medlem

Tråd låst. Håll dig gärna till en blogg eller någon av dina gamla trådar.

Om någon anser tråden viktigt kan denne PM:a mig.


signatur

Have a good time!

1
Skriv svar