Massivt GTA V-avslöjande i eftermiddag

Robot
Massivt GTA V-avslöjande i eftermiddag

"Mer bilder och info än i något annat av våra tidigare Rockstar-avslöjanden", säger Game Informers chefredaktör.

#grand-theft-auto-v, #rockstar-games


Medlem
Massivt GTA V-avslöjande i eftermiddag

Ooooo! Tur jag vaknat tidigare efter nattjobbet då!
Det här vill jag inte missa!

Men jag vill ju ha en trailer


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
FM-guru
F.d. Sisyr

Taggad till tusen.

Medlem

*Hopphopphopphopp*

Man känner sig lite som ett barn på Julafton..
Skakar och klämmer på paket, vad kan det finnas i..?

Medlem
Medlem

Mkt trevligt


signatur

Meep!

Medlem

Dat hype.... Blir bara mer otålig desto mer de visar , har inte varit så taggad sedan Guild Wars 2 släppet

Medlem

We wan't a trailer! Not pictures!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Shortlist publicerade nyligen den här: http://i.imgur.com/j7V0h.jpg
Men bytte efter ett tag ut artikeln mot http://www.shortlist.com/win/win-a-gta-v-collectors-item efter att Rockstar fått nys om det. (Om jag inte missförstått situationen)

En liten aptitretare inför kvällens läsning hursom.

GameInformers fullständiga digitala utgåva släpps f.ö. mellan 21:00-22:00 ikväll.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Förhoppningsvis säger de någonting om PC.

Medlem
Medlem

Äsch, ge mig trailern istället..... (T_T )


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Mother of god


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Bara 45 minuter kvar nu


signatur

Game long and prosper

Medlem
phi
Medlem
Medlem

Retro <--- Lurade mamma att köpa gta 2 åt mig, var väll 10 år eller liknande =D Satt och rå cheata hela spelet igenom =D
Kommer fortfarande ihåg trailen som man tyckte var skit läskig när dom klubbar ner någon kille ;P

Lyssnade på Liquido - Narcotic och tyckte att det var jätte förbjudet same time ;P

Inaktiv

Bara för mig som GameInformers hemsida är oerhört seg?

Medlem
Skrivet av Stekpannan:

Bara för mig som GameInformers hemsida är oerhört seg?

Nope, det är segt för mig med

Medlem
Skrivet av Stekpannan:

Bara för mig som GameInformers hemsida är oerhört seg?

Nej segt för mig också


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

3 huvudkaraktärer istället för 1? Spännande!

Medlem

Men åh, jag antar att man måste betala för att läsa det -.-

Medlem

38 kr på ipaddan, inte ute än dock

Medlem

Var kan jag läsa om det dem berättade tidigare idag? Visade dem bara 2 bilder ?

Inaktiv
Citat:

GTA V släpps i vår till Playstation 3 och Xbox 360. En ny trailer får vi se den 14 november.

Så ni ljuger om att det kommer till PC?! *smått förbannad* Här sitter jag och försöker lugna ner mitt pekfinger inför förköpet av spelet, och så kommer det inte till PC, trots att ni säger på spelets informations-sida, att det kommer att komma ut till PC, Xbox 360 och Playstation 3!

Skrivet av Tigercamel:

38 kr på ipaddan, inte ute än dock

Nån får fasen kopiera o lägga upp tidningen här


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Citat:

GTA V släpps i vår till Playstation 3 och Xbox 360. En ny trailer får vi se den 14 november.

Så ni ljuger om att det kommer till PC?! *smått förbannad* Här sitter jag och försöker lugna ner mitt pekfinger inför förköpet av spelet, och så kommer det inte till PC, trots att ni säger på spelets informations-sida, att det kommer att komma ut till PC, Xbox 360 och Playstation 3!

Fast det kommer ju självklart till PC, bara det att det dröjer, tyvärr...

Inaktiv
Skrivet av Passe:
Skrivet av edgren:
Citat:

GTA V släpps i vår till Playstation 3 och Xbox 360. En ny trailer får vi se den 14 november.

Så ni ljuger om att det kommer till PC?! *smått förbannad* Här sitter jag och försöker lugna ner mitt pekfinger inför förköpet av spelet, och så kommer det inte till PC, trots att ni säger på spelets informations-sida, att det kommer att komma ut till PC, Xbox 360 och Playstation 3!

Fast det kommer ju självklart till PC, bara det att det dröjer, tyvärr...

Ursäkta om jag låter irriterad, men hur länge då - 2 år efter konsoll-lanseringen?!

Medlem

Är det Yvonne Strahovski som stått modell för bilden? I annat fall tycker jag det är sjukt likt!


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

12
Skriv svar