Star Wars: The Old Republic gratis nästa vecka

Robot
Star Wars: The Old Republic gratis nästa vecka

Free 2 play ska locka fler spelare till Biowares krympande Star Wars-mmo.

#star-wars-the-old-republic, #bioware


Medlem
Star Wars: The Old Republic gratis nästa vecka

Men lycka till med det då!

Inaktiv
Medlem

Gott, dags att nöta lite dark side story.

Medlem

Fan vad synd att alla dom här sakerna är från en cash shop! Tänk vad mycket roligare det hade kunnat vara ifall man fick springa ut på något klurigt uppdrag i Star Wars anda för att få tag i dem..

Medlem

Torsdag nästa vecka? 15:e November? Fyller jag redan år :/


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Så länge man kan levla utan några feta restriktioner. Finns väl ändå ingen vettig människa som spelar f2p hardcore. Att få storyn och röstskådespeleriet för noll kronor är enligt mig jättebra.

Medlem

Själva free to play delen är kanon tycker jag. Sen har jag tittat på de fördelar man får som prenumerant, och de är ganske trevliga. Speciellt det man får av Cartel Coins. Så, de som inte vill betala kan spela gratis, och de som vill betala får bonusar. Så alla vinner, synd bara att de inte fixar till de saker som folk ogillar mest. Armour design, chatbubblor, kan inte sitta ner... osv... men men... Jag hoppas i alla fall detta går bra, för jag vill fortsätta spela!

Medlem

som betalande spelare så gillar ja ändå f2p valet vilket är ett bra alternativ om man bara vill uppleve den fantastiska storyn och inandas star wars världen :). Choice is good

tycker också att detta me cartel points och marknaden där dessa spenderas är en bra idé enligt mig

minus dock me swtor är att de fortfarande dyker upp en och annan tokig bugg

Medlem
Medlem

Bra skit


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Försöker jag öppna http://www.fz.se/artiklar/artikel/20121108/star-wars-the-old-... med chrome låser den alla fz flikar och tvingar mig att använda task manager för att stänga av chrome.

Edit, ibland laddar den och ibland inte.

Yeej, eller?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Enkelt att sänka den tydligen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lägg ned, gör om.

Medlem
Skrivet av xermalk:

Försöker jag öppna http://www.fz.se/artiklar/artikel/20121108/star-wars-the-old-... med chrome låser den alla fz flikar och tvingar mig att använda task manager för att stänga av chrome.

Edit, ibland laddar den och ibland inte.

Det händer mig ofta på olika artiklar och endast på FZ.

Medlem
Skrivet av xermalk:

Försöker jag öppna http://www.fz.se/artiklar/artikel/20121108/star-wars-the-old-... med chrome låser den alla fz flikar och tvingar mig att använda task manager för att stänga av chrome.

Edit, ibland laddar den och ibland inte.

Det är samma för mig. Tror det har att göra med all spyware som finns på FZ.

Medlem

Jaa ni, tyckte SWTOR är ett väldigt bra och välproducerat spel, välgjord grafik, bra story etc. Dock så hamnade det lite mitt emellan, fantastiskt spel för casuals dock en smula seglevlat om man vill köra casual och uppleva story'n. Sen å andra sidan så var det för snabbt avklarat om man vill hard-core spela och endgame är fattigt vad jag har förstått, mina mmo-hardcore dagar är över pga andra prioriteringar i livet men jag kan förstå kritiken mot det.

Medlem

I hope the force is strong with this one

Medlem
Skrivet av Securion:
Skrivet av xermalk:

Försöker jag öppna http://www.fz.se/artiklar/artikel/20121108/star-wars-the-old-... med chrome låser den alla fz flikar och tvingar mig att använda task manager för att stänga av chrome.

Edit, ibland laddar den och ibland inte.

Det är samma för mig. Tror det har att göra med all spyware som finns på FZ.

Tveksamt, samma sak sker även om man kör med full adblock/ghostery på sidan :<

Medlem

Spelade det ett par månader när det var nytt men lade ner det då PVPn är fruktansvärt usel. Motorn orkar helt enkelt inte med mer än ett fåtal spelare på skärmen samtidigt utan att det blir en slideshow så stora battles i samma zon är bara att glömma.

Deras jävla lotteri med looten var också horribelt usel. Tog evigheter att få ngn progress i endgame om man hade otur.

Kanske det sämsta MMOt jag spelat. Det känns mer som ett singleplayer spel än ett MMO

1
Skriv svar