USA-valet: World of Warcraft-politikern valdes till senator

Robot
USA-valet: World of Warcraft-politikern valdes till senator

Republikanernas smädelsekampanj mot 48-åriga Colleen Lachowicz som har en level 85 orc assassin lyckades inte.

#world-of-warcraft, #final-fantasy-iv


Medlem
USA-valet: World of Warcraft-politikern valdes till senator

Grattis Colleen.

Medlem

Gillar texten till bilden
"Till vänster: Colleen Lachowicz, till höger: orchen Santiaga"

Såg inte skillnad först, tack för hjälpen.

Medlem

Undrar vad foxnews har att säga om detta, efter klassiker som tex

http://www.youtube.com/watch?v=PKzF173GqTU

:>

Medlem
Skrivet av Lepr:

Undrar vad foxnews har att säga om detta, efter klassiker som tex

http://www.youtube.com/watch?v=PKzF173GqTU

:>

Bästa i den videon är ju att de frågar reportern om hon faktiskt spelat spelet och hon fnissar lite och säger no.

Enligt Cooper vet jag inte skillnaden mellan spel och verklighet då jag är kille. Just nu har jag en kris här. Tänk om jag skriver detta inlägg i ett spel och mördar folk i verkligheten.

Fox new - Eruption on bullshit mountain
eller en ännu bättre slogan
Fox News - Math you do as a republican to make yourself feel better.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

"Orchen"

Ja... inte är det ju en Ork i alla fall.

Medlem

Att folk spelar spel på sin fritid ska inte ha någon effekt i arbetslivet bara de sköter sitt jobb.

(Nu är det ju ett gäng år sedan jag spelade WoW men minns inte att det fanns några assassins då, menas rogue kanske ? Eller så kanske de lagt till en ny klass, vad vet jag.)


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av flyawaynille:
Skrivet av Lepr:

Undrar vad foxnews har att säga om detta, efter klassiker som tex

http://www.youtube.com/watch?v=PKzF173GqTU

:>

Bästa i den videon är ju att de frågar reportern om hon faktiskt spelat spelet och hon fnissar lite och säger no.

Enligt Cooper vet jag inte skillnaden mellan spel och verklighet då jag är kille. Just nu har jag en kris här. Tänk om jag skriver detta inlägg i ett spel och mördar folk i verkligheten.

Fox new - Eruption on bullshit mountain.

Jepp! Dom gillar inte Mass Effect.

Medlem

Gratis till segern!...

Hatar idioter... Undra om dom vet att alla psykopater spelade våldsamma mördarspel som "Whack a mole" och "pacman" som små.... Shit alltså, snacka om övervåld! Pacman åt fan upp sina motståndare!

Medlem
Skrivet av Zwimaster:

Gratis till segern!...

Hatar idioter... Undra om dom vet att alla psykopater spelade våldsamma mördarspel som "Whack a mole" och "pacman" som små.... Shit alltså, snacka om övervåld! Pacman åt fan upp sina motståndare!

Personligen skulle jag gärna rösta på en politiker som åt upp motståndarna.

Medlem

Haha.. Republikaner är bara ett samlingsord för vuxendagis för senila gubbar som borde dragit sig tillbaka när Internet lanserades. Denna seger är en seger för det moderna samhället där ens privatliv är just privat och dessutom en seger över förtal och smädjelser. Om hon nu sköter sitt jobb (som hon uppenbarligen gör..) vad spelar det för roll om hon spelar wow?

Medlem

"hon har en level 85 orc assassin"

Bättre kan ni FZ. Det finns inga Assassins i WoW.

Medlem

Republikaner som tror på gud och sedan har mage till att säga att hon inte skulle kunna se skillnad på verkligheten och spelet...

Tur att inte Romney vann.

Medlem

"De såg det som en personlig attack över något som är en normal aktivitet nuförtiden"

Precis, det är detta som är så j-kla störande att höra i media - att datorspelande är konstigt. Samtliga fall där en mördare har blivit nämnd i media hör man saker som "han tränade på att skjuta i datorspel" eller "han spenderade mycket tid i X". Typ som Mangs (skytten i Malmö) eller Breivik, ungefär som att det är spelens fel.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ah, kul att höra. Grattis till henne!

The nerds are coming out with guns blazing.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Lepr:

Undrar vad foxnews har att säga om detta, efter klassiker som tex

http://www.youtube.com/watch?v=PKzF173GqTU

:>

Tack för den. Det är alltid lika underhållande att höra kristen höger förklara saker.

Medlem
Skrivet av Paladia:

"hon har en level 85 orc assassin"

Bättre kan ni FZ. Det finns inga Assassins i WoW.

Mjaaaa, kanske bara hade valt Assassination-trädet bland en rogues talents? Assassin-ish?


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Paladia:

"hon har en level 85 orc assassin"

Bättre kan ni FZ. Det finns inga Assassins i WoW.

Mjaaaa, kanske bara hade valt Assassination-trädet bland en rogues talents? Assassin-ish?

Då har jag en level 90 protection och en level 90 protection. Frågan är, vilken av de två är en paladin och vilken är warrior?

Medlem
Skrivet av Paladia:

"hon har en level 85 orc assassin"

Bättre kan ni FZ. Det finns inga Assassins i WoW.

de kanske menar pvp speccade ninjastyle orc'er. rogues blir väl då pve gangnam style orc'er.

Medlem
Skrivet av Cnopt:
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Paladia:

"hon har en level 85 orc assassin"

Bättre kan ni FZ. Det finns inga Assassins i WoW.

Mjaaaa, kanske bara hade valt Assassination-trädet bland en rogues talents? Assassin-ish?

Då har jag en level 90 protection och en level 90 protection. Frågan är, vilken av de två är en paladin och vilken är warrior?

Hur många assassination-träd finns det då? Jag säger protardin eller retardin ex. om vi går in på att med ett ord säga klass+trädkombination.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Paladia:

"hon har en level 85 orc assassin"

Bättre kan ni FZ. Det finns inga Assassins i WoW.

Kanske dom har copy pastat från aftonbladet eller liknande hemsida dom brukar ju inte riktigt ha koll på sånt här med klasser XD

@PeTTs0n klockrent med retardin

Medlem
Skrivet av zhrooms:

"Orchen"

Det har du Åke Ohlmarks att tacka för, hans översättning hänger kvar.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Paladia:

"hon har en level 85 orc assassin"

Bättre kan ni FZ. Det finns inga Assassins i WoW.

Mjaaaa, kanske bara hade valt Assassination-trädet bland en rogues talents? Assassin-ish?

Vad kallar du då en rogue som speccar combat? Kallar du den "klassen" för Combat då?

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Cnopt:
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Paladia:

"hon har en level 85 orc assassin"

Bättre kan ni FZ. Det finns inga Assassins i WoW.

Mjaaaa, kanske bara hade valt Assassination-trädet bland en rogues talents? Assassin-ish?

Då har jag en level 90 protection och en level 90 protection. Frågan är, vilken av de två är en paladin och vilken är warrior?

Hur många assassination-träd finns det då? Jag säger protardin eller retardin ex. om vi går in på att med ett ord säga klass+trädkombination.

Jag har aldrig hört någon referera varken till sin eller till någon annans rogue som "assassin" bara för den speccat på ett visst sätt.

Jag kan delvis förstå att Aftonbladet eller dylikt får spelbiten av nyheten fel, men FZ borde åtminstone få den delen rätt. Framför borde de ändrat nyheten när det påpekades.

Medlem
Skrivet av Paladia:

Jag kan delvis förstå att Aftonbladet eller dylikt får spelbiten av nyheten fel, men FZ borde åtminstone få den delen rätt. Framför borde de ändrat nyheten när det påpekades.

Säger inte emot det - FZ borde ha bättre ordning på torpet i det här fallet.
Som sagt - vissa klass+talentträdkombos sägs hellre än båda dock. Så gott som alla spelare vet vilken klass+träd (no pun intended) en Boomkin är.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

1
Skriv svar