GTA V-staden större än någonsin

Robot
GTA V-staden större än någonsin

Rockstar menar att världen i Grand Theft Auto V är större än tre av deras tidigare spel tillsammans.

#red-dead-redemption, #grand-theft-auto-iv, #grand-theft-auto-san-andreas


Medlem
GTA V-staden större än någonsin

Holy moly

Medlem

hoppas att det inte blir för mycket fokus på det där med karaktärerna, det känns som att man kommer förlora känslan av GTA om man byter fram och tillbaka hela tiden. dock så vet vi ju inte så mycket än så man kan ju inte klaga på nåt


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Större än Red Dead Redemption, GTA IV och GTA: San Andreas TILLSAMMANS? Det kommer då bli en sjukt stor mapp, underbart.

Medlem

Stort, men kommer det vara "intresant" överallt eller bara där man gör updrag? tror dock inte dom kommer göra fel på den fronten för det bruakr dom göra bra

Medlem
Skrivet av Siken:

Större än Red Dead Redemption, GTA IV och GTA: San Andreas TILLSAMMANS? Det kommer då bli en sjukt stor mapp, underbart.

dock så räknar dem en liten del av vattnet och interiors

Medlem

Tjena malena vad coolt detta kommer bli.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Men orka...
Vem fasen ska ha tid att sitta spela 702 timmar för att klara ett spel?

Skribent

Större är inte alltid bättre. Hoppas de använder den stora ytan till något vettigt och inte har med den bara för att "dryga ut" spelet med 20 minuters bilväg mellan uppdragen.

Medlem

Jag måste stå ut, jag får inte läsa allt för mycket, eller titta på bilder! ...jag måste även kommentera om det för att kämpa emot min vilja.

Läste och såg för mycket av GTA4, och tror jag uppskattar det mer om jag inte vet något. Det enda jag vill veta är ifall PC får ett datum. Om det blir för långt efter konsolernas så köper jag nog till konsolen först, sedan köper igen till PC. Om det bara handlar om någon månad, ja då blir det att vänta till PC tillsammans med en ny dator(inte pga GTA5 i sig, men för att jag behöver uppgradera...)

Medlem

nej fan, låt oss spränga fotgängare med bazooka och meja ner pensionärer med bil, men akta er för attan för att visa naket!!

Ska bli fint hur som hur att får latja runt i en sån jättevärld. Orkar bara inte tänka på hur många små platser, jumps och easter eggs man måste leta efter


signatur

K9
:.:

Medlem

Får hoppas det är mer varierat än GTA 4 isf för det var bara drygt att ta sig igenom. Stora spel är inte nödvändigtvis bättre.

Hoppas på en Wii U version. Kommer inte skaffa det till ngn annan konsoll. PC hade funkat också

Medlem

Jäklar vad nice! Kul om man nu kommer få träffa på Tommy från Vice city o Niko Bellic och ev CJ! Gah tror jag får storfräs snart!

Medlem

Lovande.

Kanske ett GTA MMO skulle va tufft?

Medlem

Alltså, själva mappen kommer till storleken inte att vara lika stor som de nämnda spelen tillsammans, utan det kommer att finnas många fler byggnader som man kan gå in och röra sig i, tycker ni borde nämna det i artikeln för folk verkar få det om bakfoten.

"When you include interior and exterior spaces together, Los Santos is bigger than the worlds of Red Dead Redemption, San Andreas, and Grand Theft Auto IV combined, with room to spare."

Medlem
Skrivet av Aero:

Jäklar vad nice! Kul om man nu kommer få träffa på Tommy från Vice city o Niko Bellic och ev CJ! Gah tror jag får storfräs snart!

De kommer inte finnas med överhuvudtaget i det spelet, dock så kommer andra karaktärer från föregående spel finnas med.

Medlem

Större än någonsin, snyggare än någonsin, längre sikt och mer innehåll än tidigare spel. Baserat på informationen och bilderna så köper jag inte att detta utvecklas främst till dagens sunkiga konsoler. Antingen görs det främst till pc (inte så troligt) eller så blir det ett premiärspel till nästa MS/Sony-konsol med en sämre utgåva till PS3/360.

Medlem

Om de nu bara kan fylla den med något intressant så...

Medlem

Tack så mycket men känns som om du missat en bild eller två då en del meningar avbryts vid sidslutet och inte syns till igen

Medlem

Undra hur många skivor 360-versionen kommer ligga på

Medlem

Snälla bara inte stad som det var i G.T.A IV gärna lite skog och öknen och berg som dom hade i San Andreas kommer att bli varitation och blir roligare att spela

Medlem

Snälla bara inte stad som det var i G.T.A IV gärna lite skog och öknen och berg som dom hade i San Andreas kommer att bli varitation och blir roligare att spela

Medlem

Hoppas bigfoot finns med

Medlem

Sandking är och förblir det bästa fordonet i GTA..
Det enda som hade kunnat vara bättre är en Sandking på steroider.. Med dubbelturbo.. Och Lustagas.. Och kompressor..

Medlem

"about 5x as large as the GTA IV map" var läckt förut. (överensstämmer?)


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av bullen:

Undra hur många skivor 360-versionen kommer ligga på

- With the 360 version, you have the choice of installing all three characters or switch discs everytime you change character.

Medlem

Blir nog fan på PS3 detta köp blir. PC lär ju kräva en dator som in i helvete. Och det lär vara dålig konsolport dessutom. Plus att det lär väl släppas nästan 1 år efter release på konsol...

PS3 blir det.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

12
Skriv svar