DLC till Game of Thrones tar oss bortom muren

Robot
DLC till Game of Thrones tar oss bortom muren

Winter is coming. Så också ett dlc-paket till Game of Thrones-rollspelet.

#game-of-thrones, #cyanide-studio


Medlem
DLC till Game of Thrones tar oss bortom muren

Lite för kort och tyvärr inga achievments så detta hoppar jag trots att jag gillar spelet skarpt.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Lite för kort och tyvärr inga achievments så detta hoppar jag trots att jag gillar spelet skarpt.

Är achievements verkligen så viktiga, alls? Även i allmänhet?

Bara undrar, kritiserar inte.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Lite för kort och tyvärr inga achievments så detta hoppar jag trots att jag gillar spelet skarpt.

OK, sen NÄR börjar achievements spela roll ? Där har vi det, anledningen dom måste ta bort skiten hellllllt å hållet, fattar mig inte på varför det äns finns, sen att dom ska börja spela roll ifall folk köper det eller inte ? Jag minns på dom bra tiderna när man inte hade en popup varje sekund som säger "Congratulations, you just started the game, achievement unlocked." eller "you just learned how to jump, walk, and write. Impressive achievement unlocked".

Och att achievments är äns nåt bragfactor...
"hej kolla jag är mer besatt av spelet än dig, å jag har bevis" - jo men grattis. hurra, gå å lägg upp det på din achievements wall å kolla med en foreveralone grin på det...

Medlem
Skrivet av Robbyh:
Skrivet av AndyZedd:

Lite för kort och tyvärr inga achievments så detta hoppar jag trots att jag gillar spelet skarpt.

OK, sen NÄR börjar achievements spela roll ? Där har vi det, anledningen dom måste ta bort skiten hellllllt å hållet, fattar mig inte på varför det äns finns, sen att dom ska börja spela roll ifall folk köper det eller inte ? Jag minns på dom bra tiderna när man inte hade en popup varje sekund som säger "Congratulations, you just started the game, achievement unlocked." eller "you just learned how to jump, walk, and write. Impressive achievement unlocked".

Och att achievments är äns nåt bragfactor...
"hej kolla jag är mer besatt av spelet än dig, å jag har bevis" - jo men grattis. hurra, gå å lägg upp det på din achievements wall å kolla med en foreveralone grin på det...

Nej achievments är inte allt men ibland är de roliga.
Och det är väl upp till var och en att tycka om de eller inte
Om du inte gillar de skit i dem då. Personligen har jag spelet många spel bra längre än jag skulle normalt gjort för att jag tex vill fixa någon achievment.
Och nej det är ingen bragdfaktor då min profil inte visar min spelföljning för andra att se (Inget att bragga åt då inte ) Och sedan är jag för gammal för att bragga åt något jag presterat,jag styrs alldeles för mycket av jantelagen i den frågan.

Medlem

Det är synd att det här spelet är ganska sunkigt.
Att inte Cyanide blev av med licensen efter Genesis är en skam, finns studios som kunnat göra ett mycket arbete med den.

1
Skriv svar