Nytt Skyrim-innehåll på väg – till Playstation 3!

Robot
Nytt Skyrim-innehåll på väg – till Playstation 3!

Bethesda har twittrat om att nytt innehåll är på väg till PS3-Skyrim. Är de stora dlc-problemen till sist lösta för jätterollspelet och Sonys konsol?

#bethesda, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Nytt Skyrim-innehåll på väg – till Playstation 3!

Jet Set Radio Future?

Medlem

Hoppas PS3 stackarna får något som plåster på såren..

Medlem
Skrivet av Harry Coma:

Hoppas PS3 stackarna får något som plåster på såren..

Det hoppas jag med, men jag vill inte ha något konsolexklusivt DLC, det räcker om jag får tillgång till samma innehåll som PC och 360-spelarna redan har. Jag inbillar mig att communityn håller sig mer sammansvetsad om alla hålls på samma nivå innehållsmässigt.

25% rabatt på alla DLC i PSN vore kanske något?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

ELF
Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Harry Coma:

Hoppas PS3 stackarna får något som plåster på såren..

Det hoppas jag med, men jag vill inte ha något konsolexklusivt DLC, det räcker om jag får tillgång till samma innehåll som PC och 360-spelarna redan har. Jag inbillar mig att communityn håller sig mer sammansvetsad om alla hålls på samma nivå innehållsmässigt.

25% rabatt på alla DLC i PSN vore kanske något?

Mm, det skapar bara bråk, gråt och förakt med exklusiva titlar. Finns några spel som jag vill ha men som inte finns till PC. Har även läst om vissa PC-exklusiva titlar som folk vill ha på konsol. Det är även lite synd att spelstudiorna inte kan ha större utvecklarteam så spelen kan släppas samtidigt på alla plattformar.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

the DLC Dragonborn will be released for PS3 only in dreams.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Too little, too late...

EDIT: Med det menar jag bara att jag redan hunnit gå vidare och hittat andra favoritspel


signatur

BKMN - Triple A Minus

Medlem

Håller tummarna för er. Hittils kanske ni inte missat så mycket men dragonborn verkar ju kunna bli riktigt sjysst.

1
Skriv svar