GTA V-staden större än någonsin

Medlem

blir nog bästa gta spelet ever

Medlem

Som dom tre tillsammans?! Omfg!

Medlem

Fullständig kopia av den digitala utgåvan, inkluderat med extra bilder och karaktärsinformation, och samlat i en enda länk: (54 bilder)
http://imgur.com/a/8zTzP


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

HOPPAS det kommer dlc som undead nightmare till Red Dead fast till GTA ! vore dyng häftigt med en zombie apocalypse i en GTA värld som dlc

Medlem

Sammanfattar med två ord: Helt sjukt!

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Men orka...
Vem fasen ska ha tid att sitta spela 702 timmar för att klara ett spel?

de flesta som gillar GTA dom tar sig tid och jag tror inte du behöver springa runt över hela världen för att göra hela storyn så det är nog ganska bra fördelat. jag ser bara att det är roligare om man har mkt att utforska !

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Men orka...
Vem fasen ska ha tid att sitta spela 702 timmar för att klara ett spel?

Detta är utan tvekan det dummaste jag någonsin läst i ett kommentarsfält på FZ (ni känner ju alla till nivån)

Medlem
Skrivet av limmplimmp:

hoppas att det inte blir för mycket fokus på det där med karaktärerna, det känns som att man kommer förlora känslan av GTA om man byter fram och tillbaka hela tiden. dock så vet vi ju inte så mycket än så man kan ju inte klaga på nåt

Känner precis samma sak.

Skrivet av eddie_m:
Skrivet av bullen:

Undra hur många skivor 360-versionen kommer ligga på

- With the 360 version, you have the choice of installing all three characters or switch discs everytime you change character.

Hoppas att detta alternativ innebär att man kan lira igenom spelet som en karaktär och göra så tre gånger istället för att byta karaktärer hit och dit.

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Men orka...
Vem fasen ska ha tid att sitta spela 702 timmar för att klara ett spel?

Storyn lär knappast utspela sig på exakt hela kartan och jag gissar att speltiden hamnar på <50 timmar för de som inte vill utforska i onödan.

Medlem
Medlem

1. IMO skulle väntat tills nästa generation eller hållt av tills dess.
2. Spelvärld, kunde inte brytt mig mindre. Den kan vara så stor den vill vara men det säger ingenting. För att argumentera för min sak säger jag bara ett namn: Daggerfall

Medlem

Det var det jävligaste..

Medlem

Känner att min chans att få körkort i vår kommer minska rejält...

Medlem

Låter riktigt awesome!

Medlem

http://www.mediafire.com/view/?e61idyky3ad43dy

Hela i pdf format, bättre än bilderna. 34 sidor.

12
Skriv svar