Hitman: Absolution – den ultimata lönnmördaren?

Robot
Hitman: Absolution – den ultimata lönnmördaren?

IO Interactives senaste Hitman-trailer fokuserar på alla Agent 47:s obehagliga talanger.

#hitman-absolution, #io-interactive


Medlem
Hitman: Absolution – den ultimata lönnmördaren?

Taggad! Purist mode!

Medlem

Kan dom sluta med halvdana trailers och börja med GAMEPLAYS?!?!

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Kan dom sluta med halvdana trailers och börja med GAMEPLAYS?!?!

Det finns en lång gameplay video sen tidigare.
http://www.youtube.com/watch?v=szOYjJeHVyw

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av totte1015:

Kan dom sluta med halvdana trailers och börja med GAMEPLAYS?!?!

Det finns en lång gameplay video sen tidigare.
http://www.youtube.com/watch?v=szOYjJeHVyw

Jo har sett den, vill ha mer av sådant!
Gillar inte alls trailers där dom byter kameravinkel varje sekund och visar små små snuttar bara :/

Medlem

Ja det har då varit helvetes massa klipp om Hitman, snart vet man ALLT om detta spel innan man själv spelat det.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Ja det har då varit helvetes massa klipp om Hitman, snart vet man ALLT om detta spel innan man själv spelat det.

Beror på hur mycket man väljer att kolla på.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Castor.T:

Ja det har då varit helvetes massa klipp om Hitman, snart vet man ALLT om detta spel innan man själv spelat det.

Beror på hur mycket man väljer att kolla på.

Håller med, jag har inte sett något om de alls så jag vet inget

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Castor.T:

Ja det har då varit helvetes massa klipp om Hitman, snart vet man ALLT om detta spel innan man själv spelat det.

Du ska nog se att de inte har visat ett skit av late game, och väldigt lite av mid game.

Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Castor.T:

Ja det har då varit helvetes massa klipp om Hitman, snart vet man ALLT om detta spel innan man själv spelat det.

Beror på hur mycket man väljer att kolla på.

Kan inte låta bli att kolla på ALLT...särskilt en 2-3 ggr


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Backstreets back alright!

Tummen upp för:

1. Grafiken
2. Att man kan stänga av Agent 47s "superkrafter"
3. Han är fortfarande skallig och har vit skjorta


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bara 10 dagar kvar. Årets spel kommer detta bli!!

Medlem

Jag är faktiskt lite sugen på det här. Spelade ettan för en herrans massa år sedan och jag känner att det behövs något att sitta och mysa med under hösten.
Hur verkar detta hittills? Har Hitmanserien följt trenden av consolifieringar eller är det fortfarande lite utmaning och spänning när man startar upp det? Skall jag slå till eller bara glömma det och gå vidare med livet?

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Har Hitmanserien följt trenden av consolifieringar eller är det fortfarande lite utmaning och spänning när man startar upp det?

De har ju infört batvision i spelet, precis som i, ja, Batman och splintercell - det är en konsollfunktion - men man kan spela utan den om man spelar på allra svåraste.

Sämst, de borde inte haft med något sådant alls, för nu kommer man vara tvungen att spela så svårt att det kan vara problem för sämre spelare, då kommer de spela på lättare och använda den där radarn.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Lord Pingu:

Har Hitmanserien följt trenden av consolifieringar eller är det fortfarande lite utmaning och spänning när man startar upp det?

De har ju infört batvision i spelet, precis som i, ja, Batman och splintercell - det är en konsollfunktion - men man kan spela utan den om man spelar på allra svåraste.

Sämst, de borde inte haft med något sådant alls, för nu kommer man vara tvungen att spela så svårt att det kan vara problem för sämre spelare, då kommer de spela på lättare och använda den där radarn.

Fast det fanns en radar i dom gamla spelen också där man kunde se exakt vart alla fiender var, bara det att den var utformad annorlunda. Det är en valmöjlighet, inget mer.

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Lord Pingu:

Har Hitmanserien följt trenden av consolifieringar eller är det fortfarande lite utmaning och spänning när man startar upp det?

De har ju infört batvision i spelet, precis som i, ja, Batman och splintercell - det är en konsollfunktion - men man kan spela utan den om man spelar på allra svåraste.

Sämst, de borde inte haft med något sådant alls, för nu kommer man vara tvungen att spela så svårt att det kan vara problem för sämre spelare, då kommer de spela på lättare och använda den där radarn.

Fast det fanns en radar i dom gamla spelen också där man kunde se exakt vart alla fiender var, bara det att den var utformad annorlunda. Det är en valmöjlighet, inget mer.

Fail på mig att jag inte mindes det... Iaf, det är säkert något med det nya som är "konsollatt" åt helvete.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Lord Pingu:

Har Hitmanserien följt trenden av consolifieringar eller är det fortfarande lite utmaning och spänning när man startar upp det?

De har ju infört batvision i spelet, precis som i, ja, Batman och splintercell - det är en konsollfunktion - men man kan spela utan den om man spelar på allra svåraste.

Sämst, de borde inte haft med något sådant alls, för nu kommer man vara tvungen att spela så svårt att det kan vara problem för sämre spelare, då kommer de spela på lättare och använda den där radarn.

Fast det fanns en radar i dom gamla spelen också där man kunde se exakt vart alla fiender var, bara det att den var utformad annorlunda. Det är en valmöjlighet, inget mer.

EXAKT stör mig mer och mer på alla som är så jädra hardcore så dom kör utan hjälpmedel, men lik förbannat spelade dom mer med kartan framme i blood money än utan.


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Man bör kanske testa både och?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Castor.T:

Ja det har då varit helvetes massa klipp om Hitman, snart vet man ALLT om detta spel innan man själv spelat det.

Beror på hur mycket man väljer att kolla på.

Javisst, är väl underförstått..


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Lord Pingu:

Har Hitmanserien följt trenden av consolifieringar eller är det fortfarande lite utmaning och spänning när man startar upp det?

De har ju infört batvision i spelet, precis som i, ja, Batman och splintercell - det är en konsollfunktion - men man kan spela utan den om man spelar på allra svåraste.

Sämst, de borde inte haft med något sådant alls, för nu kommer man vara tvungen att spela så svårt att det kan vara problem för sämre spelare, då kommer de spela på lättare och använda den där radarn.

Fast det fanns en radar i dom gamla spelen också där man kunde se exakt vart alla fiender var, bara det att den var utformad annorlunda. Det är en valmöjlighet, inget mer.

EXAKT stör mig mer och mer på alla som är så jädra hardcore så dom kör utan hjälpmedel, men lik förbannat spelade dom mer med kartan framme i blood money än utan.

Ja. Alltså det är inte hjälpmedlena som gör spelet. Det är en bana byggd som en sandlåda och du kan komma med vilken approach som helst. Det är det som gör Hitman...

Medlem

Kan inte vänta längre

Medlem

Greenmangaming har 25% rabatt voucher just nu (fram till den 16:e har jag för mig) funkar för alla titlar, även pre-orders.

GMG25-UAAHK-6AI9S

Den + att Hitman redan har 10% off på pre-order där, så landar kalaset på drygt 240 kr, och det är en steam kopia

Väntar på att få in en liten slant från ett jobb, sen så blir det till att förboka

1
Skriv svar