Assassin's Creed III: Liberation

Robot
Assassin's Creed III: Liberation

För första gången någonsin har ett bärbart Assassin's Creed all potential i världen att nå upp till de stationära giganterna. Är Aveline en ny Ezio?

#assassins-creed-iii-liberation, #ubisoft-sofia, #assassins-creed-iii


Medlem
Assassin's Creed III: Liberation

Hoppsan!

Moderator | Testpilot

Ett helt dugligt spel med andra ord.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Om jag hade ett vita så skulle jag säkert köpa det, vill spela det, men, inte värt att köpa en vita för ett spel, får vänta tills mellandags-rea eller något *yees shame on Me*


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Tycker det är riktigt bra vita spel även om jag inte kommit så långt ännu, det är inget mind blowing så betyget är helt rätt. Om man spelat tidigare Assassins Creed så känner man igen sig.

Medlem

Tycker oxå det är ett riktigt bra vita spel, hade kunnat flyta på lite smudigare dock och visa vita specifika grejer kunde dom slopat som när man ska hålla upp kameran mot ett ljust sken för att kunna tyda brev o liknande! Hur ljust behövs liksom, och jag spelar ofta på pendeln dessutom och då får man vänta med att firtsätta spela tills man kommit hem till en lampa som e tillräckligt stark och då får man ändå hålla på 10min för att lyckas få till det för att komma vidare!

Medlem

Synd att det är Vita exklusivt, vore kul att testa


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ni menar fransk-engelska kriget ?

Medlem

Det är inte ofta jag uppskattar Fredriks recensioner pga texten inte motsvarar till spelens betyg (vare sig det har blivit bra eller dåligt), men den här gången så uppfattar jag texten rättvis i förhållande till betyget.

Recensionen får mig faktiskt vilja skaffa Vita och detta, sen ska man bara få råd till det med


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Om jag hade ett vita så skulle jag säkert köpa det, vill spela det, men, inte värt att köpa en vita för ett spel, får vänta tills mellandags-rea eller något *yees shame on Me*

No shame at all, my friend


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar