Medlem
MoH: WF

Jag har nu fått hem Medal of Honor Warfigher (vet inte om jag ångrar det eller inte... med tanke på recessionen)

Iallafall, så får jag upp Origin och jag skrev in CDnyckeln och av all dumhet så började Origin ladda ner istället för att installera det via skivan!

Jag har två skivor helt i onödan då ju?
Eller hur fasen får jag det att installera via skiva?

Visst för 50MB/s nerladdning men vafan, när man har skiva så vill man ju använda den...

Det var likadant för mig när jag skaffade Mass Effect 3. Det är väl så det fungerar precis som steam så ska du ju kunna logga in och spela spelet på en annan dator. Så EA har kopplat typ alla sina spel till origin så det funkar typ som steam. Visst lite onödigt när man köpt skivan men ganska gött om du har flera datorer du vill spela på eller om du vill köra spelet hos en kompis


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem

Hurr....
Jaja, nu är det nerladdat och spelbart, men jäklar vad jag blir smålack på att det är så, om inte annat så är ju en giltig anledning för ilskan att det tar ju mycket onödigt material till att göra dessa skivor om dem seriöst ALDRIG kommer att användas! :/

Skrivet av totte1015:

Hurr....
Jaja, nu är det nerladdat och spelbart, men jäklar vad jag blir smålack på att det är så, om inte annat så är ju en giltig anledning för ilskan att det tar ju mycket onödigt material till att göra dessa skivor om dem seriöst ALDRIG kommer att användas! :/

Japp.... idag ska allt vara så himla lättillgängligt :/

Ah, i miss the good old days.....


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem

Sådär, jag har nu spelat det.

MEN:

Jag är SJUKT missnöjd, fy in i helvete vilket jävla B-spel.
Så satans likt BF3, bara några animationer och lite tweaks som är annorlunda, och 439kr för detta var nog det värsta köp jag har gjort någonsin...

Fy in i helvete. Jag antar att det inte finns något sätt att lämna tillbaks hela skiten?
Jag nöjer mig med till och med hälften av det jag betalade, bara jag får PENGAR TILLBAKS!!! :/

Skrivet av totte1015:

Sådär, jag har nu spelat det.

MEN:

Jag är SJUKT missnöjd, fy in i helvete vilket jävla B-spel.
Så satans likt BF3, bara några animationer och lite tweaks som är annorlunda, och 439kr för detta var nog det värsta köp jag har gjort någonsin...

Fy in i helvete. Jag antar att det inte finns något sätt att lämna tillbaks hela skiten?
Jag nöjer mig med till och med hälften av det jag betalade, bara jag får PENGAR TILLBAKS!!! :/

Det ser ganska risigt ut asså......


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem
Skrivet av Sergeant Jonsson:
Skrivet av totte1015:

Sådär, jag har nu spelat det.

MEN:

Jag är SJUKT missnöjd, fy in i helvete vilket jävla B-spel.
Så satans likt BF3, bara några animationer och lite tweaks som är annorlunda, och 439kr för detta var nog det värsta köp jag har gjort någonsin...

Fy in i helvete. Jag antar att det inte finns något sätt att lämna tillbaks hela skiten?
Jag nöjer mig med till och med hälften av det jag betalade, bara jag får PENGAR TILLBAKS!!! :/

Det ser ganska risigt ut asså......

Yup.
Ett tips: Köp det inte. Det kan jag iallafall säga.

på tal om något helt annat, snygg bild!


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem

Haha!
Nåja, lite outdated är den allt, den var till för tävlingen förra julen där den bästa jul-temade bilden vann typ

Men men, det är snart ny jul så varför inte spara bilden ^^

haha, exakt! favorit i repris


signatur

rock n roll aint noise pollution

Skägg.
10 Chambers

För mig körde det från skivan, men det var iof en recensionskod. Testa stänga av nätverket tillfälligt nästa gång kanske?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

För mig körde det från skivan, men det var iof en recensionskod. Testa stänga av nätverket tillfälligt nästa gång kanske?

Ja jag gjorde det, men då talade origin om att jag måste ha internetanslutning för att kunna installera -.-
Lite B, men jaja... Snart kommer det väl inte finnas skivor längre :/

Skrivet av totte1015:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

För mig körde det från skivan, men det var iof en recensionskod. Testa stänga av nätverket tillfälligt nästa gång kanske?

Ja jag gjorde det, men då talade origin om att jag måste ha internetanslutning för att kunna installera -.-
Lite B, men jaja... Snart kommer det väl inte finnas skivor längre :/

Den dagen dör en del inom mig


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem

Läste en recension av spelet och när jag läst början så slutade jag och bestämde mig.

Citat:

....redan i spelets träningsuppdrag lyckas jag med bedriften att dö efter några sekunders spelande. Det visar sig att jag velat göra något på ett annat sätt än exakt på pricken hur utvecklarna tänkt sig det. Sådant tolereras absolut inte och endast döden är straff nog. Så man liksom lär sig att det här är ett hyperlinjärt spel som absolut inte uppmuntrar någon form av kreativitet...

Inte en BF3-skriptad kampanj till, kommer i närheten av min dator.
Längtar efter GTA 5

EDIT - Fick det för 200 hundra så slog till ändå


signatur

Det var detta...

Medlem

Yup...
Börjar bli tråkigt med Dice's och EAs sammarbete nu, samma skit, annorlunda namn bara nu

Medlem

Spelet var bättre än väntat. Kanske beror det på låga förväntningar men tycker att det är ett rätt mysigt spel på PC, EASY och handkontroll. Jag har bara spelat början av kampanjen men hittills överträffat BF 3: s mediokra historia (Kampanjen alltså).


signatur

Det var detta...

Medlem

Skojar du med mig eller?
Aja... För mig var det spelet det mest sketna skräp jag har spelat på ett bra tag.
För att inte tala om MP, där banorna är strikt begränsade och du kan inte ens hoppa igenom vissa fönster för att "det är inte meningen att du skall kunna det"

Tacka vet jag allied assault!!!


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem

Tänk om MoH serien kunde ha gått tillbaks till WW2/Pacific eller dylikt, det hade varit det bästa som hade hänt Danger Close, men nu istället fuckar dom upp det och antagligen läggs MoH serien ner...

Medlem
Skrivet av totte1015:

Jag har nu fått hem Medal of Honor Warfigher (vet inte om jag ångrar det eller inte... med tanke på recessionen)

Iallafall, så får jag upp Origin och jag skrev in CDnyckeln och av all dumhet så började Origin ladda ner istället för att installera det via skivan!

Jag har två skivor helt i onödan då ju?
Eller hur fasen får jag det att installera via skiva?

Visst för 50MB/s nerladdning men vafan, när man har skiva så vill man ju använda den...

Jag löste det problemet med att ladda ner hostCrackhostOnly och pausade nerladdningen i Origigin. Körde host... installationsfilen istället, använde folerna från skivan och valde samma mapp att installera som Origiin. Tog bort alla MOHW.exe. När allt var installerat återupptog jag nerldaddningen och då började Origin på 98%.

Jäkla nötter de där spelbolagen att trotts att man köper deras produkter får man förlita sig på scenen.

Anledningen till att jag inte vill ladda ner 16 GB tunga spel beror på att jag har mobilt bredband från 3 som var fritt när jag tog det men plötsligt ändrade de det till max 70 GB kvot.


signatur

Det var detta...

Medlem

Köpte spelet, inte så dåligt faktiskt. Men vafan fps drops som in i helv.... Och bara att lyckas komma in på en server är en achivment -.-"

Fan spelet crashar fryser o skit hela tiden. Patcha putsa till så blir det ett ok spel =D

1
Skriv svar