Rugged Romeo

Medlem
Rugged Romeo

Medans mina studier har tuffat på i sedvanlig takt har jag haft diverse sidoprojekt i görningen. Senaste var en plåtning, med inspiration från 40-tal, och en lovestory om en soldat som kommer hem från krig. Vi hade till och med ett samarbete med en av Lady Gagas hattmakare (hatten på bilden har dock prinsessan Madeleine burit).

Så, fotografi är ju kul. Styling är intressant, men tar tid att planera. Känner att skolan och indiespelsprojekt blivit lidande av saker och ting, så, nu när senaste bildleveransen är klar så är det dags att älga på, vara inspirerad, arbetsvillig och ifrågasättande. Måste öva på att skaffa arbetsvilja, även när det är tungt.

Oh well, här är bilder från senaste sessionen!

[ia=695236; large]

[ia=695237; large]

#blogg

Medlem
Rugged Romeo

Tjusigt, som vanligt.

Medlem

Själv förstår jag mig inte på dagens modeller. Alla gör samma grimascher. Kollar man på killen så ser huvudet nästan photoshoppat ut. Hur som helst. Roligt att se din konst.

Medlem

Templar: Merci. ^^

MMO: Absolut, modeller är avsedda att vara neutrala och anpassningsbara, många har otroligt bra hy. Kanske låter konstigt, men faktum är att jag inte har photoshoppat något ansikte alls på dessa två bilder, endast kontraster.

1
Skriv svar