Skräckspelet Outlast inspirerat av Mirror's Edge

Robot
Skräckspelet Outlast inspirerat av Mirror's Edge

Nystartade utvecklaren Red Barrels nämner parkour-spelet från Dice som en klar inspirationskälla.

#outlast, #red-barrells


Medlem
Skräckspelet Outlast inspirerat av Mirror's Edge

Fy sjutton vad läskigt! Man förstådd nästan att psykopaten skulle stå där när huvudpersonen vred tillbaka huvudet

Detta kan nog bli jättebra om det inte blir förstörs av sciptade händelser, man ska ju inte veta, det är ju det som är läskigt!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Tycker det ser riktigt intressant ut! Hoppas vi överlever 2012 för att få testa detta spel!

Medlem

Älskade Mirrors Edge så det här kan nog bli kul

Medlem
Medlem

Fattas bara stöd för Oculus Rift så är ju detta guld!

Medlem

Fan va freaky det såg ut!

Medlem

bara för att nazister är inblandade, plus att det är på ett sjukhus av något slag så blir alltihopa mycket läskigare.

Medlem
Medlem

Mycket goda nyheter!

Medlem

Ser riktigt kul ut ! Vill verkligen se mer utav detta !

Medlem

Jag hoppas det blir bra... men när jag läser inspirations-källorna så låter det som att det kommer att handla om att springa hela tiden. Det var inget vidare kul i varken Silent Hill Shattered Memories och Silent Hill Downpour. Hoppas där är rum för annat också.

Inaktiv

Verkar helgrymt!


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem

I like! Hoppas bara dom tonar ner flämtandet lite.


signatur
Medlem

oooh, spännande!

Medlem

Hoppas på varierande spelande. Inte bara springa och springa i korridorer där du bara kan ta en väg.

Inaktiv

Hade gärna sett att det var något mer groteskare än vad det var, lite blodstänk på väggar och pölar på golv kittlar inte min skrämselnerv direkt. men man har väl blivit härdad av all Dead Space och AvP man spelat genom åren...


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

1
Skriv svar