The old republic snubbe sökers!

The old republic snubbe sökers!

Tja! Undrar om det är någon här som vet vem Elenariel (tror han stavade så) i the old republic är, och vart han finns. Han var en jätteschysst kille som hjälpte mig mycket i spelet. Han var en lvl 50 sith pureblood sorcerer. Vi körde på Bao-Dur servern men vet ej om han bytte server när man fick göra det gratis..

Som sagt, jätteschysst kille som bodde i Kalmar tror jag. Någon som vet vem det är?
Tack på förhand!


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem

Vet hur det känns, förlorade en jättetrevlig kompis när dom startade om Starcraft 2 betan. Istället för att välja ett eget ID namn som t.ex Warwick.Warwick så gjorde dom om så det blev en slumpmässig kod istället som Warwick.1234 och dessutom så försvann alla kompisar i listan efter patchen, så det var omöjligt att hitta dem igen.

Hoppas du hittar din vän iallfall!

japp, det suger det värsta är att jag vet inte om han också har bytt server :/


signatur

rock n roll aint noise pollution

Har vi inte alla varit med om detta någon gång? Någon borde starta en detektivbyrå för att leta reda på alla "försvunna" nicknames därute.

Skrivet av Sebastian Lind:

Har vi inte alla varit med om detta någon gång? Någon borde starta en detektivbyrå för att leta reda på alla "försvunna" nicknames därute.

Haha, så sant undrar om man kan efterlysa hos polisen?


signatur

rock n roll aint noise pollution

1
Skriv svar