Borderlands 2 till mac om två veckor

Robot
Borderlands 2 till mac om två veckor

Claptastic! Skagnificent! Gränsöverskridande spel dessutom, vilket låter dig panga ihjäl dina vänner som "bara" använder sig av en pc.

#gearbox-software, #borderlands-2, #aspyr-media


Medlem
Borderlands 2 till mac om två veckor

Härligt! Var dock ganska väntat när spelet dök upp i Mac-biblioteket vid release.

phi
Medlem

Underbart! Enda anledningen till att jag inte har köpt spelet ännu är just för att jag förstod att det skulle komma till Mac också så småningom. Väntar hellre än att dras med boot camp och windows.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Härligt! Var dock ganska väntat när spelet dök upp i Mac-biblioteket vid release.

Jo, märkte det också, legat listat på Steam under Mac-Games sedan jag installerade PC-versionen


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Man kan ju köpa en PC annars, då slipper man vänta på alla spel.

Nu kommer någon påpeka att man kan köpa en Xbox så slipper man vänta på GTA till PC, men då säger jag - det är värt väntan. Då säger ni att det är värt väntan på en Macversion, fast det går ju inte att zooma och skjuta med samma musknapp - säger jag då.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Man kan ju köpa en PC annars, då slipper man vänta på alla spel.

Nu kommer någon påpeka att man kan köpa en Xbox så slipper man vänta på GTA till PC, men då säger jag - det är värt väntan. Då säger ni att det är värt väntan på en Macversion, fast det går ju inte att zooma och skjuta med samma musknapp - säger jag då.

Fast nu vill ju inte alla dras med windows, varken genom det så kallade boot camp eller ens köpa en dator med det. Finns dom som vill hålla sig till mac helt och hållet.

Och vad menar du med att det inte går att zooma och skjuta med samma musknapp? Mac datorer kan även dom använda sig av vanliga möss, det är inte så att dom endast känner av möss till apple.

phi
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Man kan ju köpa en PC annars, då slipper man vänta på alla spel.

Nu kommer någon påpeka att man kan köpa en Xbox så slipper man vänta på GTA till PC, men då säger jag - det är värt väntan. Då säger ni att det är värt väntan på en Macversion, fast det går ju inte att zooma och skjuta med samma musknapp - säger jag då.

Då säger jag; trollolololol.

Medlem

Dave Lister you're a smeghead!!

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Man kan ju köpa en PC annars, då slipper man vänta på alla spel.

Nu kommer någon påpeka att man kan köpa en Xbox så slipper man vänta på GTA till PC, men då säger jag - det är värt väntan. Då säger ni att det är värt väntan på en Macversion, fast det går ju inte att zooma och skjuta med samma musknapp - säger jag då.

Var förbannat många år sedan det var enbart en musknapp på Macar, Mighty Mouse var Apples första egna mer-än-en-knapps mus, och den följde med alla Macar från augusti 2005 eller så, så kan säga att du är väldigt fast i forntiden (7 år inom datorvärlden är ju fanimig evigheter) ^^
Själv har jag använt tvåknappars möss på Mac i över 10 år nu dessutom, använde en Logitech Mouseman Wheel (förbannat skön mus var det) från runt 2002 och frammåt

Skrivet av Alienshade:

Dave Lister you're a smeghead!!

Kryten: Smeeee..., Smeeeeeeee....
Rimmer: Smeghead?
Kryten: Yes, that's it!
Rimmer: He remembers us!

(Från avsnittet Gunmen of the Apocalypse, Säsong 6, när dom tvingar Kryten att äta kaffepulver för att nyktra till inne i en Virtuell Verklighet) ^^


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Jag fattar inte.. Om man ändå ska utveckla spelet för iOS - som är byggd på Unix-kerneln, varför inte utveckla det för resten av Unix-världen också?

Vi (jag) vill BORT från M$, men fan inte vill vi (jag) ha MAC heller.

Jisses vad jag ser fram emot att spel börjar komma till Ubuntu osv. Slippa allt tjafs.

Medlem
Skrivet av Eriand:

Jag fattar inte.. Om man ändå ska utveckla spelet för iOS - som är byggd på Unix-kerneln, varför inte utveckla det för resten av Unix-världen också?

Vi (jag) vill BORT från M$, men fan inte vill vi (jag) ha MAC heller.

Jisses vad jag ser fram emot att spel börjar komma till Ubuntu osv. Slippa allt tjafs.

Tror du blandar ihop lite där, iOS är enbart till iPhone, iPod och iPad, Mac OS X är det du menar som är byggt på Unix


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:
Skrivet av Eriand:

Jag fattar inte.. Om man ändå ska utveckla spelet för iOS - som är byggd på Unix-kerneln, varför inte utveckla det för resten av Unix-världen också?

Vi (jag) vill BORT från M$, men fan inte vill vi (jag) ha MAC heller.

Jisses vad jag ser fram emot att spel börjar komma till Ubuntu osv. Slippa allt tjafs.

Tror du blandar ihop lite där, iOS är enbart till iPhone, iPod och iPad, Mac OS X är det du menar som är byggt på Unix

Yes, haha. I meant OS X.. Principen är densamma, dock!!

1
Skriv svar