Halo 4 Legendary Spartan ops o de hela!

Medlem
Halo 4 Legendary Spartan ops o de hela!

Såg ingen sådan här tråd gällande Halo 4 innan så gjorde denna!

Iaf skulle gärna vilja slänga in lite nytt folk på 360:n o sitta o lira lite Halo 4 co-op Legendary och givetvis War-games.

Släng gärna iväg en add och uppskattas att ni är 18+. Småglin kan ja lika väl adda på public games istället.

Gamertag : Ragefoo

Medlem

Om jag bara kunde få min router att funger


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Om jag bara kunde få min router att funger

Jaså? äre portningen eller?

Medlem
Skrivet av Haeken:
Skrivet av Apministern:

Om jag bara kunde få min router att funger

Jaså? äre portningen eller?

Ingen aning, har ingen direkt koll på routrar och allt sådant. Fixade en ny router för ett par dagar sedan, och försökt koppla mobilt bredband till router och router till Xbox. Xboxet får kontakt med routern men inget internet.

Försökte även koppla PC>router>Xbox men funkar inte heller...


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Haeken:
Skrivet av Apministern:

Om jag bara kunde få min router att funger

Jaså? äre portningen eller?

Ingen aning, har ingen direkt koll på routrar och allt sådant. Fixade en ny router för ett par dagar sedan, och försökt koppla mobilt bredband till router och router till Xbox. Xboxet får kontakt med routern men inget internet.

Försökte även koppla PC>router>Xbox men funkar inte heller...

Sådär blir det med min router med, det brukar kräva att jag startar om routern efter att jag startat xboxet för att den ska klicka igång med internet, men den hittar routern innan.


signatur

Life is short , play more

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Haeken:
Skrivet av Apministern:

Om jag bara kunde få min router att funger

Jaså? äre portningen eller?

Ingen aning, har ingen direkt koll på routrar och allt sådant. Fixade en ny router för ett par dagar sedan, och försökt koppla mobilt bredband till router och router till Xbox. Xboxet får kontakt med routern men inget internet.

Försökte även koppla PC>router>Xbox men funkar inte heller...

hmm, du skulle kanske höra med tillverkarn till ditt mobila bredband. förhoppningsvis har dom kanske lösningen!

1
Skriv svar