Nu kan du köpa original-Doom 3 på Steam igen

Robot
Nu kan du köpa original-Doom 3 på Steam igen

Bethesda meddelar att originalversionen av Doom 3 och dess expansion är tillbaks på Steam. Det var inte alla som uppskattade nyversionen.

#doom-3-2, #doom-3-resurrection-of-evil, #bethesda, #doom-3-bfg-edition, #id-software


Medlem
Nu kan du köpa original-Doom 3 på Steam igen
Medlem

Haha. jävlar vad röjigt det såg ut!

Medlem

Ursäkta min franska.. men var inte Doom 3 kassa versionen?


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Herregud. Jag stod inte ut mer än ett par sekunder med den där anskrämliga musiken.

Medlem

Fick lägga ner det där rätt fort minns jag. Gick åt så jävla mycket kalsonger

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Herregud. Jag stod inte ut mer än ett par sekunder med den där anskrämliga musiken.

Vi får leta upp en trailer med dansbandsmusik åt dig

Medlem

Borttaget inlägg!

Skrivet av BadMrBox:
Skrivet av Sebastian Lind:

Herregud. Jag stod inte ut mer än ett par sekunder med den där anskrämliga musiken.

Vi får leta upp en trailer med dansbandsmusik åt dig

Do it!

Medlem

Brutal Doom ska laddas hem!


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Brutal Doom såg ju riktigt jävla bra ut!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv

Sebastian Lind, jag har lärt mig att inte dömma folk efter deras hiskeliga musiksmak, men i ditt fall kan jag inte låta bli.
Här får farfar lite musik som passar honom.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Skrivet av SToFo:

Sebastian Lind, jag har lärt mig att inte dömma folk efter deras hiskeliga musiksmak, men i ditt fall kan jag inte låta bli.
Här får farfar lite musik som passar honom.

https://www.youtube.com/embed/-suUXLtJzEY

Underbart. Klart bättre än det andra skräpet!

Medlem

Brutal Doom var riktigt skoj faktiskt. Svårt var det också, men en utmaning gillas!

Tack för tipset Mabec.

1
Skriv svar