Prova Need for Speed: Most Wanted nu

Robot
Prova Need for Speed: Most Wanted nu

Demoversion finnes tillgänglig via XBL idag, och PSN imorgon. Wroooooom!

#need-for-speed-most-wanted, #nintendo


Inaktiv
Prova Need for Speed: Most Wanted nu

Har redan testat spelet till fullo, inte värt en krona, testa istället Shift/ Shift 2.

Medlem

Verkar inte finnas på PSN

Medlem

Har ingrt hängt med riktigt, är detta en ny version av det gamla most wanted?

Inaktiv

Har spelföretag slutat att skapa demo-versionen till datorer?

Medlem
Skrivet av Jonken:

Verkar inte finnas på PSN

"Först nu har en demoversion dykt upp via Xbox Live och dyker upp till PSN imorgon"


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Most Wanted var grymt, känner jag EA rätt så har de väl återigen bara använt sig av namnet för att sälja mer ex.

Medlem
Skrivet av Jonken:

Verkar inte finnas på PSN

Ugga! Då råkade du se texten innan jag klargjorde när det kommer till PSN. Sparka mig en gång på smalbenet om du vill. Det tror jag att jag förtjänar.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Har ingrt hängt med riktigt, är detta en ny version av det gamla most wanted?

Nej, det är ett helt nytt spel utvecklat av de som ligger bakom Burnout serien (Criterion).

Medlem

jag tycker inte det var så speciellt kul, första most wanted ägde däremot det här är en fattig uppföljare imo

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Jonken:

Verkar inte finnas på PSN

Ugga! Då råkade du se texten innan jag klargjorde när det kommer till PSN. Sparka mig en gång på smalbenet om du vill. Det tror jag att jag förtjänar.

Haha Nej du, sån smärta önskar jag inte någon! Men då väntar jag snällt till imorgon istället!

Medlem

ok ja demo provar jag gärna


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Voorhees:

Har ingrt hängt med riktigt, är detta en ny version av det gamla most wanted?

Nej, det är ett helt nytt spel utvecklat av de som ligger bakom Burnout serien (Criterion).

Men visst fanns det redan ett Need for speed most wanted? från 2005 tror jag

Medlem
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Voorhees:

Har ingrt hängt med riktigt, är detta en ny version av det gamla most wanted?

Nej, det är ett helt nytt spel utvecklat av de som ligger bakom Burnout serien (Criterion).

Men visst fanns det redan ett Need for speed most wanted? från 2005 tror jag

Ja, det spelet var riktigt bra och i mina ögon en värdig uppföljare på Hot Pursuit 2 (som EA även släppte en uppföljare/reboot till 2010). Förstår inte varför de inte använder Criterion till att göra en remake eller värdig uppföljare till Burnout 3 Takedown/Revenge.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Har spelföretag slutat att skapa demo-versionen till datorer?

Demos till datorer, vad är det?

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Voorhees:

Har ingrt hängt med riktigt, är detta en ny version av det gamla most wanted?

Nej, det är ett helt nytt spel utvecklat av de som ligger bakom Burnout serien (Criterion).

Men visst fanns det redan ett Need for speed most wanted? från 2005 tror jag

Ja, det spelet var riktigt bra och i mina ögon en värdig uppföljare på Hot Pursuit 2 (som EA även släppte en uppföljare/reboot till 2010). Förstår inte varför de inte använder Criterion till att göra en remake eller värdig uppföljare till Burnout 3 Takedown/Revenge.

Tyckte också om Första most wanted, får väl testa detta då och se om det blir bättre

Medlem

Detta är inget jämfört med det första most wanted.. Dålig uppföljare imho, det funkar om du vill ha ngt o sysselsätta dig med dock..


signatur

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.

Medlem

Why oh why envisas de med att man måste ha guld för att ladda hem demot direkt när det släpps? Jag vill inte spela online. Jag vill inte använda era tjänster. Men jag provar gärna ett demo för att se om jag kan köpa spelet till er konsol. Får jag inte det? Jo, men inte förrän om en vecka. Ok, då provar jag det och köper till mitt Playstation 3 istället då! Suck. Trött man blir...


signatur

Mvh,
Michael Claesson

Medlem
Skrivet av induce:

Why oh why envisas de med att man måste ha guld för att ladda hem demot direkt när det släpps? Jag vill inte spela online. Jag vill inte använda era tjänster. Men jag provar gärna ett demo för att se om jag kan köpa spelet till er konsol. Får jag inte det? Jo, men inte förrän om en vecka. Ok, då provar jag det och köper till mitt Playstation 3 istället då! Suck. Trött man blir...

Anledningen är att de ska kunna erbjuda de som köper guld ytterligare en anledning att göra så. Jag håller helt och hållet med, gillar inte alls att demos blivit något att köpslå med, annat var det för några år sedan då släpptes det demos till nästan alla spel som gjordes.

1
Skriv svar