Guldversionen av Tropico 4 släpps idag

Robot
Guldversionen av Tropico 4 släpps idag

Innehåller huvudspelet samt expansionen Modern Times.

#tropico-4-gold-edition, #tropico-4-modern-times


Medlem
Guldversionen av Tropico 4 släpps idag

Riktigt roligt spel! En av de bästa spelen som släpptes förra året enligt mig. Hoppas på fler expansioner eller rent utav en femma snart..

Medlem

Varsågod FZ, gratis 720P länkning sponsrad av Allexz.

Medlem

Riktigt bra spel som är ett måste för en CMS-älskare!

All hail el presidente!

Medlem

Det som saknas är coop-läge där man kan köra nån form av shared base tillsammans med nån kompis eller två. Så man bygger och gör allt tillsammans från grunden, likt när man kör shared base i Anno-spelen.

Medlem

Jag älskar Tropico serien.

Skrivet av Allexz:

https://www.youtube.com/embed/hpRwGJi6apk

Varsågod FZ, gratis 720P länkning sponsrad av Allexz.

Vad är det för fel med videospelaren som FZ har?

FZ har också hög kvalitet på sina filmer, har du någonsin klickat på "visa högupplöst" knappen?

Medlem

Innehåller gold paketet alla små dlc som junta och plantation?

Medlem
Skrivet av Räven:

Jag älskar Tropico serien.

Skrivet av Allexz:

https://www.youtube.com/embed/hpRwGJi6apk

Varsågod FZ, gratis 720P länkning sponsrad av Allexz.

Vad är det för fel med videospelaren som FZ har?

FZ har också hög kvalitet på sina filmer, har du någonsin klickat på "visa högupplöst" knappen?

Japp, då blir videon hela 480p på ett ungefär?

Händer rätt ofta att trailers finns i 1080p eller nästan alltid 720p på YouTube (som dessutom är mer driftsäkert och laddar snabbare, no offense) som istället visas i FZ's filmarkiv, världens bästa arkiv av speltrailers drabbade av grav pixelimmigration.

Säger inte att man inte behöver bruka det i övrigt störtcoola videoarkivet - säger bara att det vore kanske värt att låta det börja stödja 720p eller mer? Och om det inte är ekonomiskt/bandbredden saknas, etc, vad sägs då om att köra YouTube tills vidare?

Inget illa menat för övrigt

1
Skriv svar