Multiplayerperiodare

Skägg.
10 Chambers
Multiplayerperiodare

Mitt spelande går verkligen i perioder. I månader är singleplayerspel det enda jag är intresserad av, att få uppleva en intressant berättelse på skärmen. Sen ledsnar jag totalt och vill bara spela multiplayer, nöta build orders och jaga topplisteplaceringar i någon aktuell shooter.

[eos_image="666770;w455"]Rattaatttatta...[/eos_image]

Över sommaren och en bra bit in på hösten är det spel som #Mass Effect och senast #Dishonored som lockat. Men nu, när jag sitter med både #Halo 4 och #Call of Duty: Black Ops 2 i knät vill jag bara hoppa in och skjuta, få en kvart instant gratification och vara nöjd sedan.

[eos_image="690451;w455"]... och lite fjew fjew skulle vara trevligt[/eos_image]

Efter en mindre vattenläcka i helgen är det dock fullständigt omöjligt att njuta av spel hemma. En avfuktare står och brummar högre än en dammsugare i köket och med modern öppen planlösning innefattar det även vardagsrummet. Man skulle ha en liten mancave...

#blogg


signatur
Inaktiv
Multiplayerperiodare

Fick hem Dishonored igår, rätt taggad på att börja lira det men Xcom och Black ops 2 är också på väg. First world problems!

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av Combi:

Fick hem Dishonored igår, rätt taggad på att börja lira det men Xcom och Black ops 2 är också på väg. First world problems!

Menar du inte "gamer problems?"

Medlem
Skägg.
10 Chambers

Dreggel!


signatur

Alla behöver en mancave...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar