Rift-expansionen Storm Legion tillgänglig nu

Robot
Rift-expansionen Storm Legion tillgänglig nu

Missa inte den maffiga lanseringstrailern från denna expansion till onlinerollspelet Rift.

#nyhetstips, #rift, #rift-storm-legion


Inaktiv
Rift-expansionen Storm Legion tillgänglig nu

3-DDDDDDDDDDDD. Nej, men trailern är bra. Men spelet är kanske lite åldrat och det var aldrig riktigt bra.

Inaktiv

Bort med EA och istället fram med RIFT!

Medlem

Saknar lite grejer t.ex:

-Mer zoner att levla i från 1-50 (eller 60 nu då)
-Mer raser
-Mer start zoner

Känner att dom här tre är ett måste för att jag ska börja spela Rift igen, är så himla tråkigt att köra igenom samma content på en ny gubbe igen och igen och igen. Instant adventures blir tråkigt efter ett tag, fast IA är i sig en jättebra sak.

Medlem

Härligt för alla RIFT spelare :). ENJOY ;D

Medlem

Jag blev sugen på att spela igen när jag såg den där bilden med Rift (Earth?). Det var ett kul upplägg, men jag kom inte in i det ordentligt och fastnade någonstans i mitten av levelandet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Rift är ett väldigt bra MMO, dock så lider det av horribel prestanda när det händer mycket på skärmen. 10 fps i raids/rifts/städerna konstant är inte acceptabelt i längden, trots att jag har 2 grafikkort osv...

Medlem
Skrivet av s3ng:

Saknar lite grejer t.ex:

-Mer zoner att levla i från 1-50 (eller 60 nu då)
-Mer raser
-Mer start zoner

Känner att dom här tre är ett måste för att jag ska börja spela Rift igen, är så himla tråkigt att köra igenom samma content på en ny gubbe igen och igen och igen. Instant adventures blir tråkigt efter ett tag, fast IA är i sig en jättebra sak.

Det är väl egentligen bara det där med start zoner som jag behöver, gillade alla zoner när man väl kom ut från den där zonen med bron i :I

Medlem

Mycket, MYCKET underskattat MMO! Lirar det precis nu! Fruktansvärt bra och roligt, rekommenderas!


signatur

Xbox 360 Arcade "Jasper" 120GB

Medlem
Skrivet av kimpaa88:

Mycket, MYCKET underskattat MMO! Lirar det precis nu! Fruktansvärt bra och roligt, rekommenderas!

Visst är det underskattat och underbart men jag slutade ändå spela när hammerknell kom ut :I

Medlem

Utrustningen och alla vapensåg riktigt snygga ut till alla karaktärerna, jäkligt mycket cred till designer teamet!!


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar